Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er dette for klisje-aktig?


Gjest Mann24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, det der kan slå begge veier. Personlig ville jeg aldri gitt en slik gave så tidlig, ettersom det både viser "svakhet?" samtidig som hun kanskje ikke vet helt hvordan hun skal tolke det... Kan du ikke bare kjøpe et smykke til henne? Er jo så enkelt, billig og trenger ikke bety en dritt.

 

Tror også jeg må si meg enig med den som sa at det er meget få vanlig jenter på forumene rundt om kring. Vanligvis er det jenter som ikke fungerer helt bra sosialt, eller bare tror de kan hjelpe alle de guttene som sliter her inne. Noe de skjeldent kan fordi de ikke forstår oss som faktisk er her. Tenker da jeg.

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar
Tror også jeg må si meg enig med den som sa at det er meget få vanlig jenter på forumene rundt om kring. Vanligvis er det jenter som ikke fungerer helt bra sosialt, eller bare tror de kan hjelpe alle de guttene som sliter her inne. Noe de skjeldent kan fordi de ikke forstår oss som faktisk er her. Tenker da jeg.

 

ehhhh

Lenke til kommentar
Gjest mr. mister bob

Til deg, trådstarter. Nå har du allerede kjøpt smykkene. La dem ligge så lenge. Nå er ikke fem måneder allverden. Om det har gått minst ett år og dere fortsatt er sammen, så kan du begynne å tenke på saken. Tror dama di kommer til å synes du er teit om du kommer med slikt så tidlig. Kanskje hun til og med dumper deg! Tenk litt over dette. Vær smart.

Lenke til kommentar
Tror også jeg må si meg enig med den som sa at det er meget få vanlig jenter på forumene rundt om kring. Vanligvis er det jenter som ikke fungerer helt bra sosialt, eller bare tror de kan hjelpe alle de guttene som sliter her inne. Noe de skjeldent kan fordi de ikke forstår oss som faktisk er her. Tenker da jeg.

 

Herregud, så provoserende!

 

Ikke vanlige på hvilken måte da? Fordi vi kanskje tilbringer 10 min annen hver dag for å sjekke et forum? Hva er vanlig da? Å sitte på en café sammen med venninnene våre og fortelle om hvor drita fulle vi var i helgen, mens vi sitter og ler av hvor liten penis gutten vi ble med hjem hadde...det hadde gjort oss vanlige, ikke sant?

 

Nei, vi er kanskje ikke helt vanlige, men selv om vi sveiper innom diskusjon.no så betyr ikke det at vi er sosialt tilbakestående.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...