Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er dette for klisje-aktig?


Gjest Mann24

Anbefalte innlegg

Gjest Mann24

Hei.

 

Jeg er en gutt på 24 år som har vært i forhold i 5 mnd nå. I påska har jeg ikke sett dama, pga min jobb i en by og hennes i en annen. Har nå kjøpt 2 smykker i gull, med hver vår forbokstav, som jeg tenkte å overraske henne med. Tanken er selvfølgelig at jeg går med hennes forbokstav og omvendt.

 

Men, jeg fortalte dette til gutta nå, og de sa at det kom til å slå tilbake på meg, fordi damer ikke liker så klisje-aktige ting som vi tror de gjør.

 

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville aldri ha gjort noe slikt, men det er tydeligvis bare meg. Og i tillegg 5mnd? Gaven høres mer ut som noe du gir til noen du skal gifte deg med. Er det meningen at hun skal gå med det hele tiden? Hva hvis dere krangler og hu ikke har det på seg en dag? Hva hvis hu drar på byen og ikke har det på seg - vil det ikke skape debatt, misnøye og unødig mye sjalusi? Muligens veldig søtt (, klisjeaktig) og omtenksomt fra deg, men det kan by på problemer senere.

Endret av LOOM
Lenke til kommentar

De fleste jenter digger klisje. Men gullsmykker etter kun fem måneder? VIrker mer som en ett-års gave, men det er søtt gjort. Et armbånd med en inskripsjon på, eller et vanlig smykke som ikke er gull hadde nok passet bedre.

 

Alt kommer an på dama, men jeg syns det virker som en digg gave.

Lenke til kommentar
Gjest Mann24

Takk for innspill. Ho er veldig romantisk av seg, så tror ho er typen til å like en slik gave, ellers hadde jeg nok ikke kjøpt noe slikt.

 

Jeg ser også den negative siden, ved at det er litt tidlig og at det kan skape problemer senere, men tror det skal kunne unngås hvis jeg forteller at jeg ikke forventer at hun bruker det hver dag, jeg vet jo at ho har uttallige smykker fra før av.

 

Håper uansett det er flere positive sider enn negative sider ved denne gaven:)

Lenke til kommentar
Gjest Mann24

Takk for innspill. Ho er veldig romantisk av seg, så tror ho er typen til å like en slik gave, ellers hadde jeg nok ikke kjøpt noe slikt.

 

Jeg ser også den negative siden, ved at det er litt tidlig og at det kan skape problemer senere, men tror det skal kunne unngås hvis jeg forteller at jeg ikke forventer at hun bruker det hver dag, jeg vet jo at ho har uttallige smykker fra før av.

 

Håper uansett det er flere positive sider enn negative sider ved denne gaven:)

Lenke til kommentar

Jeg syns det høres ut som en veldig fin gave :)

 

Og du kan gjøre det klart for henne at hun ikke trenger å gå med det hver dag som du skriver. Hun må ikke få inntrykk at dette kjedet blir som en slags giftering. Bortsett fra dette, så tror jeg ikke at jeg kan komme på noen negative sider, og det er mye koseligere å få en slik gave sånn plutselig. Når man får noe på merkedager som f.eks. den såkalte "ett-års-dagen", så blir det sånn at man nesten må gi hverandre noe. Men når du gir en gave helt uten grunn, så er det tegn på at du har tenkt på henne og at du virkelig vil gi henne en gave, og det er veldig flott :)

Lenke til kommentar
Jo, sånne klisjee-aktige supersøte småting er gull verdt. Du får kjøtt på stakan den kvelden, for å si det sånn.

 

Nei. Turn off til de grader. Vært-sammen-i-5-måneder-og-han-tror-vi-skal-gifte-oss-og-leve-lykkelig-sammen-i-gode-og-onder-dager-liksom.

Lenke til kommentar
Det hørtes ut som en fin gave, men hvertfall jeg, og det samme tror jeg gjelder mange av mine venninner, er ikke glad i for mye klisjéer. Hvertfall ikke hvis det ikke tilsvarer personen som utfører det i det hele tatt.

 

Nå vil jeg tørre å påstå at jentene som henger på dette forumet, samt muligens deres venninner, ikke er gjennomsnittsjenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...