-deleted- Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Hmm, ok.. Greit Men du, har du noen nærmere eksempler på styrketrening? push-ups? sit-ups? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 http://www.tn.no/guide.aspx Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hmm, ok.. Greit Men du, har du noen nærmere eksempler på styrketrening? push-ups? sit-ups? Finner ikke spotify playlisten din.. hmm.. Veeeeldig off topic da Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 http://www.tn.no/guide.aspx Der ja! takk Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Finner ikke spotify playlisten din.. hmm.. Veeeeldig off topic da Nå Funker den Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 (endret) I gymtimen i dag, så prøvde jeg å ta chins, fy faen så vanskelig! Jeg trenger å øve på styrke! Det merka jeg Så, skal ta meg skikkelig mat i morgen og på fredag, og da skal jeg trene skikkelig! Kommer med resultat etter helga Edit: Dessverre så har jeg eksamen nå, så jeg har ikke tid til å trene for tiden Endret 6. mai 2009 av skullcandy93 Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Nå har jeg fått meg skikkelig treningsopplegg som passer meg 1. Push-Ups 15x3 2. Sit-Ups 15x3 3. Planken - 45 sec, 35 sec, 25 sec med 20 sec pause mellom hver. Prøver så klart å ta i litt ekstra da Også har jeg èn 1.5 L flaske med vann i som brukes som vekt/manual. Vurderer å gå til innkjøp av litt tyngre saker. Har en øvelse til som jeg ikke har begynt på enda; stå på en stol holde på en "pinne" som er bindt fast til en vekt/flaske som jeg skal surre opp og ned, funker bra for overarmen (riktig?) Disse øvelsene gjøres om kvelden (Er det bra?). Prøver å gjøre dette så ofte som mulig hver dag og har faktisk fått litt resultat av den lille tida Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Få i deg masse proteiner når du trener, og du bør legge på deg noen kilo. En god frokost ville f. eks vært egg og havregryn. Prøv å få i deg en del søvn også, og ikke tren for mye. Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2009 Hvor lang tid tar det å legge på seg 10 kg med intens/god trening og godt kosthold? Har bestemt meg på å klare det i løpet av sommerferien! jeg SKAL klare det! Lenke til kommentar
Shaeldor Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 GOMAD Anbefales om du vil opp i vekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå