war2war Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Fikk plutselig alle systemfolder`s (windows,programfiles,boot.ini osv allt fra c: på desktop) Har fortsatt filene på C - men hvis jeg sletter,renamer filene på desktopen så forsvinner de bare fra C disken og filene er fortsatt på desktop? har prøvd å fjerne filene i safemode,finner heller ikke noe med ESET,Norton. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) .... Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
war2war Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 trenger egentlig ikke noe bilde, allt som blir lagd på C, blir dukker opp på Desktop og man kan ikke slette ting fra desktopen, og hvis man prøver å lagre noe på desktopen via IE så havner det direkte på C. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nå har du gjort noe rart. Vil det si at Programfiler også ligger på skrivebordet? Lenke til kommentar
war2war Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 jepp,stemmer "Documents and settings","programfiles" til og med skjulte filer som "system volume information","MSdos.sys". når jeg skal lage ny folder, så får jeg feilmelding og det dukker opp 2 stk new folders og de dukker opp på c og desktop. Har ikke gjort noe spesielt heller, gikk fra maskinen, kom tilbake så var det plutselig masse systemfolders på desktopen. Helt utrolig, har aldri sett dette før.. snodig rett å slett. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Gå inn på egenskaper for skjerm. Klikk skrivebordtabben, trykk tilpass skrivebord, velg webtabben og se om c:\ ligger der inne. Lenke til kommentar
war2war Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Gå inn på egenskaper for skjerm. Klikk skrivebordtabben, trykk tilpass skrivebord, velg webtabben og se om c:\ ligger der inne. nope ligger ikke noe der Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) .... Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
war2war Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Tenkte selfølgelig på det etter jeg hadde tatt en Repair på Windows xp installasjonen og da er system gjenopprettingen like gammel som siste repair. som selvfølgelig ikke funket. men det må være en måte å skifte dette på, jeg mener "My Documents" var jo skiftet fra C:\documents and settigns\JohnDoe\My documents til kun C:\, da var det bare å skifte destination folder. men skifte desktopen til orginale "dekstop" foldern, det er egentlig det jeg lurer litt på hvordan skal gjøres Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 holder på å google det nå Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Dette tror jeg er svaret Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
war2war Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 hehe, dette var skummelt. var akkurat innom å skiftet den stringen i regedit, sjekket hele registry for allt som innoldt "desktop" innen HKey user. Sammenlignet med en gammel asus laptop. Stringen var skiftet til: %SYSTEMDRIVE%, skiftet den til: %USERPROFILE%\Desktop den peker til Desktop mappa som ligger på bruker området\navnet. dvs "C:\documents and settings\bruker\Desktop" Da er det bare å sette denne til løst, nå funker det Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) bra Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå