b-real Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 TV2 har nå bestemt seg for å kjøre en ny runde av "Farmen", og setter demed i gang jakten på en egnet gård. – Hvis noen vet om et egnet sted i Vesterålen, er vi åpne for tips, sier Jørund Rasdal Unneland i TV2 til VOL. Så langt har kanalen fem- seks steder på blokka, hvorav to ligger i Vesterålen. http://www.vol.no/nyhet.asp?F=F&N=8190 It's Sabotage! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 farmen. for noe tapergreier. husker farmen var ca. 5mil herfra sist, da stod det om farmen i lokalavisa nesten hver dag Mange i klassen var opptatt av det Hva er galt med verden? Snakker om dårlig kvalitetsøppel Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hater farmen...det er så dritt kjedelig...som fondus sier: det er et taper programm bryr meg ikke hvor det skal holdes så lenge det ikke er i nærheten av meg Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Forrige gangs vinner hadde bosted alt for nær meg :x Det er jo ikke mer enn ca. 7 mil elns til Isfjorden fra Molde Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Her kan det bli mye morro hvis B-real er i området. Skal vi se... jeg bestiller en stk. nugle fjernet fra robåt. Og et stk. øsekar fjernet :smile: Senere kan du brenne ned utedassen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Her kan det bli mye morro hvis B-real er i området. Skal vi se... jeg bestiller en stk. nugle fjernet fra robåt. Og et stk. øsekar fjernet :smile:Senere kan du brenne ned utedassen. Seff Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Da blir de som skal bruke den sure! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Farmen er verre enn big brother. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå