Rivers Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Pleier ikke poste bilder her, men fikk lyst til det med dette bildet Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Haha, enkelt og vakkert. Jeg er ikke helt into det opplegget der, men det du har gjort er å smelle en cd plate opp der man vanligvis legger lp-ene, eller? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Platen er for stor til å være en CD. Er vel en laserdisk tenker jeg. God gammel platespiller fra sent 70 tall eller tidlig 80 tall - Pioneer ? Tom Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Platen er for stor til å være en CD. Er vel en laserdisk tenker jeg. God gammel platespiller fra sent 70 tall eller tidlig 80 tall - Pioneer ? Tom Det var det som fikk meg til å undres, men tittelen hjalp meg i mit under middelmådige ressonoment. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 10. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Laserdisc plate + Kenwood KD-2055 platespiller Syntes ikke jeg kunne opplyse om det i første posten. Måtte la det være et lite mysterium 1/2 sekund lukkertid og plata spinner rundt noe raskere enn vanlig. Drivreima huket jeg av og spant opp plata "manuelt" Pickupen svever i luften litt over plata. Kunne jo ikke lage riper i discen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Artig bilde, dog bakgrunnen er ødeleggende og en ser en sofapute(?) reflektert. Kanskje med en mer nøytral bakgrunn så kunne bilde ha vært bedre mener jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå