lockdog Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg kjøpte Burnout Paradise på QXL for et par år siden, og fikk da den asiatiske versionen. Var da ikke noe problem, men nå som det har kommet DLC gir dette meg litt hodebry. Etter å ha leita etter asiatiske gamecard med hong kong dollar, så er det minste jeg har funnet på 150HKD, for drøyt 200kr + frak. Derfor tenkte jeg heller å kjøpe spillet på nytt, ultimate bundle, fra PSN. Problemet mitt blir da: Kan jeg beholde savegame? Er det bare å laste ned burnout fra PSN og alt er som før? Eller må jeg f.eks kopiere den gammle savegamen. Slette alt burnout-content fra ps3, og kopiere save'n tilbake? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Tipper at det er slik at savegamen ikke er kompatible med den europeiske versjonen. Slik har det vært på spill jeg har testet slik med tidligere. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Butikk- og PSN-saves kombatible i det hele tatt. Må nok ta for deg moroa ved å mekke alt på nytt. Endret 11. april 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Auda :\ Da er det kanskje verdt å kjøpe Hong Kong game card i stede, da. Noen som vet med sikkerhet om det stemmer at saves ikke er kompatible? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå