Gaardon Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Skal vrake en bil som er i for dårlig stand til å taues eller kjøres selv. lurer på hvem jeg må kontakte for å få bort vraket. pris vil jeg gjerne også vite. Endret 10. april 2009 av Cs freak Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Din lokale bilopphugger. Her i nærområdet mener jeg de tar ca 500kr for å komme å hente noe som skal vrakes Lenke til kommentar
jur_gus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Du får vel også lånt en bilhenger til ca 500 på en bensinstasjon!? Men også her i distriktet henter høgger'n biler! Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Får vel ringe huggeren på tirsdag da. de har vel ikke åpent i påska? har ikke mulighet til å låne en bilhenger siden jeg ikke har skaffet henger lappen enda ska dog skaffe den. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Forresten får du vrakpanten med engang eller eller må du betale først også få panten? Lenke til kommentar
jur_gus Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 De fleste høggere har vel 1000kr i hånda eller 1500kr på konto! Hvis du velger 1500kr. Så sier de vel at det kan ta inntil 3mnd før pengene kommer inn, men tar skjelden så lang tid. Litt usikker på hvordan de gjør det med henting. Men skal ikke se bortifra at du må betale der og da! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Du kan jo hive inn en anonnse på autodb.no, delebil/vrak selges for vrakpant. Gir du F i pengene så gi den bort, da blir du kvitt det meste. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Kan jeg bringe opp denne, lurer på noe av det samme. Det jeg lurer på er hvor mye jeg må gjøre? Etter hva jeg skjønte så må jeg være med personlig for å skrive under osv osv, noe som tar tid og lang vei hjem. I den forbindelse lurer jeg på om noen firmaer, eller om det er vanlig prkasis og ta seg av alt det når de henter den, og så er jeg ferdig med det og mottar penger på kontoen før eller siden. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg skrotet en bil før jul. Gjorde det ved at jeg ringte viking og fikk dem til å hente den, da jeg vurderte det som uforsvarlig å kjøre doningen selv. Skrev under på at viking fikk vrakpanten som betaling for tauingen og har ikke hørt mer. Men man må nok skrive under vrakmelding når man skroter bilen, og da er det tollvesenet som tar seg av saksbehandlingen. Jeg ga viking fullmakt til å ta seg av papirarbeidet. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 det er helt klart uforsvarlig å kjøre min bil. har ennå ikke fått den vraka sliter med å finne papirene mine på den har liksom gjemt det bort på en lur plass. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det du trenger av papirer er vognkort og det burde vel ligge i hanskerommet der det skal...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå