nomore Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 fikk bare en tanke, og måtte begynne noen som klarer å finne ut hvor eg er(i norge)? eg vet eg er i rogaland. ut av vinduet ser eg en del gårer, og på toppen av en bakke ser eg en stor vær-radar(eller-ett-eller-annet-radar). av og til hører eg fly, ikke så ofte. for å komme hit må eg kjøre i 20-30 minutt, alt etter trafikk, fra stavanger. i lunsjen kjøper eg mat på rimi. hvor er eg? noen lokalkjente? Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Du er i skoa eller sokken din. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 ikke skoa, og ikke sokk... og hvertfall ikke fuglekassa... ps: kjeder meg Lenke til kommentar
Pdisch Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Sør for Sola, kanskje i nærheten av Klepp? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Sør for Sola, kanskje i nærheten av Klepp? bingo!! hmmz... dette var ikke så veldig gøy alikevel... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Sør for Sola, kanskje i nærheten av Klepp? bingo!! hmmz... dette var ikke så veldig gøy alikevel... ææ nei. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Alle kleppinger (??) er sære... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 hehe... godt poeng! kommer ikke fra klepp selv da, jobber bare på tjelta(sola)... bor i stavanger, kommer fra karmøy... ikke det at det hjelper så mye da... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Alle kleppinger (??) er sære... syntes at språket er fukka...æg e ichø mann, æg e kwinna... Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Alle kleppinger (??) er sære... syntes at språket er fukka...æg e ichø mann, æg e kwinna... Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Det må jo ver ein plass rondt Tjelta/Hålandssmarkå, e det den store kulå du tenke på når du seie antenne? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Alle kleppinger (??) er sære... Neida, er kjekke de da Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 bor i stavanger, kommer fra karmøy...ikke det at det hjelper så mye da... [Kærmøy-prat]Ein øynå gutt her på forumet? E det trist å ikkje kunne se bruo hver dag da? Eg e fra Kolnes eg, og selv om det e Karmøykommune, så e det jaffal på rett sia av bruo. Kor på øyno e du fra då?[/Kærmøy-prat] Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 [Rusten-Kærmøy-prat]hmmz... kommer fra skuddnes, så den brua har eg sluppet å leve med uanzett [/Rusten-Kærmøy-prat] Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 EG forbinder jeg med Kr.sand. Der har de et område som heter EG, rett ved sykehuset tror jeg... Der EG Camp holdt til under Quart'n... Vet ikke om det var det du leta etter men det var det som kom i hodet mitt her og nå. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 hvor er jeg? er i nærheten av slottet og oslo city oslo rådhus er her også Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Oslo sentrum :-). jærsk språk: Æg hette Tor Henning Ueland å æg æ i får Vigrest så ligge litt ifår Klepp, men æg he ao nogen sysken så bur på klepp. Dæ hær får holla får nå for æ gidde ik skriva jærsk haile dagen. Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 [Rusten-Kærmøy-prat]hmmz... kommer fra skuddnes, så den brua har eg sluppet å leve med uanzett [/Rusten-Kærmøy-prat] Skuddnes? Det va nå så faen! Flytta derifra for seks år siden nå, men eg har ennå dialekten i behold. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Eg er jo 200m fra kr.sand sentrum, n00bz Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hmm...mange Karmøy tryner her nå. Skummelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå