teigas123 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Min iphoen 1 gen er begynt å tulle seg skikkelig til etter siste firmware update har wlan sluttet å virke, får meldinger sent, og når folk ringer bare går det på ubesvart omtrent med enngang. Så er usikker på om dette er firmware relatert eller ikke? Men skjermen er også knust på den, så må vel før eller siden bytte til noe annet. Men spørsmål er HVA Er blit veldig vant med etpar iphone funksjoner jeg MÅ ha med meg til evnt ny mobil: Må ha epost, og dette epost programmet må ikke bare vise tekst, det må også kunne vise bilder, så feks om jeg får enn epost melding med reklame vil jeg også se bildene. Det må også ha en god kalender, og enn liste med gjøremål som kommer opp på fremiden, og som jeg kan krysse ut etter hvert. Den må også kunne surfes med, altså at jeg vil se internett sidene på enn god måte, helst hele sider på skjermen, så jeg slipper å kuke med å scrolle sideveis for i de hele kunne få se alt på skjermen. Har nå en Nokia E65 i backup mobil, denne klare da ikke disse kravene, da sidene blir små, epost programmet ikke viser bilder verken det interne eller gmail sitt eget program for symbian. Så spørsmålet er , hvilken mobil bør jeg gå for? Iphone version 3 når denne kommer? Ble litt forbanna på iphone når jeg ser hvordan det gikk etter sist firmware oppdatering, men hvor mye kan enn rekne med at denne vil koste fra Norge og når skal denne komme? Kan nokia e75 dekke mine krav montro? Kan nokia N97 være noe? Denne er skam dyr da? Men men , må man så må man:P Men har tildligere hatt erfaring fra overgang fra N80 til e65 at "e" series er raskere Så HJELP hva bør jeg gå for? Kan evnt iphone få opp gjøremålsliste på fremskjermen? Det hadde vert gull! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå