uranus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hei! Jeg har problemer med å koble mobilen til denne spilleren. Ettersom jeg har lest, er koden du må taste på mobilen for å legge til spilleren som handsfree 1111. Men jeg har testet koden på en Sony Ericsson og en Nokia og koden blir avslått hver gang På spilleren står det bare "no connection". Jeg har også prøvd 0000, 1234, 12345. Bare feil koder. Noen som kan hjelpe meg? Har ikke instrukser på den siden den fulgte med nye bilen. Lenke til kommentar
Henr1xen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Hei! Jeg har problemer med å koble mobilen til denne spilleren. Ettersom jeg har lest, er koden du må taste på mobilen for å legge til spilleren som handsfree 1111. Men jeg har testet koden på en Sony Ericsson og en Nokia og koden blir avslått hver gang På spilleren står det bare "no connection". Jeg har også prøvd 0000, 1234, 12345. Bare feil koder. Noen som kan hjelpe meg? Har ikke instrukser på den siden den fulgte med nye bilen. Det kan høres ut som den forrige eieren har endret kode eller at du ikke har lest anvisningen til nøyaktig samme modell. Prøvd å ringe tidligere eier for å høre om han kan hjelpe deg? Det kan også hende at det ikke er samme Bluetooth teknologi på spiller som på telefonene du har prøvd. Endret 11. april 2009 av Henr1xen Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Det går ikke ann å bytte koden såvidt jeg har forstått, så tror ikke det er tingen altså. Lenke til kommentar
Blablablabla Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Bruksanvisning: Pioneer DEH-55BT Fra side 133 finner du norske instrukser for bluetooth-telefon. Ligger også en liste over kompatible telefoner på Pioneer sin hjemmeside, bare å søke på modellnavn for å finne den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå