Gjest Harley Quinn Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Var ute og tok noe bilder i mars og tenkte jeg skulle tørre meg å legge de ut. Bildet tatt på natten med stativ og Canon 400D, har dessverre ikke en større oppløsning av det så dere får bare leve med det nå. Er totalt nybegynner så vær snille Endret 10. april 2009 av AnnChristin Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) det er veldig lite, men jeg synes du har fanget lyset ganske bra Endret 10. april 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ypsilon-området har garantert Drammens høyeste amatørfotografkonsentrasjon Bildet er fryktelig lite og dermed vanskelig å bedømme, men jeg prøver uansett. Det første jeg ser at lyset ser bra ut. Du har fått hvitbalansen ganske nøyaktig riktig, og kontrasten mellom de kalde/blå lysene på broa og de varme by-/gatelysene er bra. Imidlertid er bakgrunnen blittelittegrann forstyrrende, særlig fordi de store oppoverdingsene peker tvers gjennom en stor lysende klump. Er ikke sikker på nøyaktig hvor du sto da du skøyt dette, men hvis du kunne gått litt til høyre uten å havne i elva kunne du fått dem foran det litt mørkere området, dette hadde kanskje hjulpet? Bildet ser også litt venstretungt ut. Den veldig mørke åsen på høyre side blir et ganske stort ingenting mot alt lyset til venstre. Dette veit jeg ikke om hadde gjort noe hvis bildet var større og i bedre kvalitet, det hadde kanskje vært mer å feste blikket på hvis det ikke hadde vært så grumsete. Til tross for disse småtingene, synes jeg det var et bra bilde, og det har en annen stemning enn de aller fleste av de utallige Ypsilonbildene folk tar for tida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå