MountainYard Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hei jeg var på LAN og prøvde å få koblet pcen til nettverket, men det virket ikke. Etterpå så jeg en film på pcen og sovnet. Dette førte til at pcen sto åpen og lyste på de andre som lukket den igjen. Morgenen etter prøvde jeg å skru på pcen, men det virket ikke. Nå responderer ikke pcen til noe, jeg har koblet til laderen og det lyset i ringen rundt laderen lyser, men ikke det foran på pcen som viser at den lader pcen. Ingenting skjer når jeg trykker på power-knappen. Vennligst hjelp! Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Prøv å ta ut batteriet og laderen, og gjerne sett inn lader først, og prøv å start den med kun lader tilkoblet. Hender noen ganger at hovedkoret kødder litt, og nekter å starte maskina. Er du maks uheldig må du ha nytt hovedkort. Lenke til kommentar
MountainYard Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 jeg leverer den inn til der jeg kjøpte den og prøver å få dem til å fikse den. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) når du starter maskinen kommer det noen slags feilkoder i form av lyd? Eller gjør som han over si, ta ut batteriet og ikke ha maskinen koblet til strøm, hold så start knappen inne i 30 sek, sett så i batteri og strøm så prøver du å starte den igjen. Endret 12. april 2009 av Lord_Linus Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Mangler nyttig info her da om f.eks hva slags HP pc det er snakk om. Noen av disse har jo utvidet garanti som kunne vært aktuelt om maskinen er mere enn 1 år. Lenke til kommentar
MountainYard Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Det er en HP DV9812, kjøpt i slutten av mai 2008. Det er ingen respons i det hele tatt. ikke når jeg holder inne knappen, ikke når laderen står i. ingen respons i det hele tatt. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ring HP support, den har jo fortsatt garanti. Lenke til kommentar
MountainYard Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Da har jeg levert den til Expert der jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
Marv Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Dette er nok den feilen hp har slitt med på en god del modeller/serier. Regner med at de skifter hovedkort i maskinen din Lenke til kommentar
MountainYard Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Ja, det var det jeg trodde de kom til å gjøre. Pcen har ennå ikke kommet fram til logikksenteret. Håper bare ikke de av en eller annen rar grunn skulle gjøre noe med hdden min masse viktige filer der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå