UrgeLoL Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Poster sjelden i Nintendo tråden, da jeg ikke har Wii. Men tenkte jeg kunne videreformidle denne glad nyheten til Wii eierene. Reggie ønsker å gjøre online system på Wii bedre enn xbox live. Wii eiere har mye å se frem til. Nintendo’s President and COO of Nintendo of America Reggie Fils-Aime was recently asked about what worries him in terms of the competition. Fils-Aime commented on both the PS3 and 360, saying that the Sony has some challenges with the PS3 and that Nintendo looks to see what can be done to be better than Xbox Live. “What worries me, if I would focus in on Microsoft, we’ve always looked at what they’ve been able to do from an Xbox Live standpoint and we constantly want to say, ‘What can we do to be better than Xbox Live?’…It’s a little hard [to say something nice about the PS3]…They’ve got some great games that they’ve been able to bring out, they’ve been able to get some fantastic content. But, you know, you look at the results and clearly they’ve got some challenges.” Kilde Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 De kommer aldri til å blir bedre enn xbox live, dog er det en ting som ikke skal så mye til å slå, og det er den stive prisen xbox live koster. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 interessant vi får nå bare se hva tiden bringer, og se hva de gjør. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Klart de sier de VIL bli bedre, men tviler på at de blir det, iallefall i nær fremtid Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hvis de vil det, må de forandre en god del tror jeg. De utrolig lange kodene må ihvertfall vekk! Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Klart de sier de VIL bli bedre, men tviler på at de blir det, iallefall i nær fremtid Du har et poeng. Jeg vil fly. Betyr ikke at det skjer .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå