RasmusKRiis Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Hva synes dere? Versjon 2: la til litt mer farger i bildet + førsøkte å ordne det Wiciwato forklarte. Bedre? Endret 12. april 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
superbat Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Kult, likte vannet veldig bra.... Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 11. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Kult, likte vannet veldig bra.... Takk takk, men hva kunne jeg gjort bedre? Endret 11. april 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Jeg føler at taket på den ene byggningen har fått litt lys inn på seg. Det gjelder egentlig alle kantene som har himmel over seg. Man kan se at lyset har gått litt over taket og arkitekturen. Litt teit forklart, men jeg føler at du kunne ha markert kantene litt tydeligere. Er ikke sikker på helt hvordan du skulle gjort det, men. Ellers så likte jeg bildet. Fin inndeling og perspektiv! Kan hende at det ble litt mye vann på bunnen av bildet, men pytt pytt. Endret 11. april 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 12. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Lurte på om Versjon 1 ble bedre enn Versjon 2... Lenke til kommentar
superbat Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Lurte på om Versjon 1 ble bedre enn Versjon 2... Fargene ble kanskje litt sterke??????? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 15. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Lurte på om Versjon 1 ble bedre enn Versjon 2... Fargene ble kanskje litt sterke??????? Ja, ser det, tror jeg demper dem litt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå