KongRudi Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Er litt stilig, min arc er nummer 21616, hvis noen spiller her.. Er bare ett mission lang.. :-/ Endret 10. april 2009 av KongRudi Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Har hatt lyst på CoH/CoV ganske lenge, men frykter det er et spill jeg spiller i 1-2 uker og aldri mer Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Vell, jeg er ikke riktig person å spørre om vanlig longevity på dette spillet, siden jeg har spillt i ca. 4 år snart, som er litt mer enn vanlig. Med mission-generatoren får du også 'uendelig' med nye oppdrag, og nye fiende-grupper. Anbefaler å laste ned klienten gratis, og kjøp deg en konto, en måneds tid, som er billigste måten å prøve på. Klienten for europa ligger her. Du kan kjøpe deg konto på eu.plaync.com Du kan også helt sikkert få tak i en 14-dagers gratis trial-code, men de er endel begrensninger på, som f.eks. du kan ikke gå inn i base, og maks level 13, osv. Men med de begrensningene, så gir det ikke riktig innrtykk av spillet, men da kommer du unna uten kostnader. Lenke til kommentar
colsen91 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 The Saga of Ryzom har vel hatt denne funksjonen ganske lenge. Deres funksjon heter vel Ryzom Ring v2. Spillet er nå gratis og er vel det man kan kategorisere som ett sandbox-spill. Noe spesielt, men hvis du likte CoX, kan det hende du liker dette. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Stemmer, Colsen. Liker ikke at de skryter på seg å være de første som har implementert dette i et MMORPG. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Second Life har jo dette i stor grad, faktisk ALT er bruker lagd i Second Life. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå