mr x Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg ville kjøpt meg en 2500+ og klokka den opp til rundt 3000+, dette går lett med boxed kjøler, eller en annen ikke for dyr kjøler. Og siden 2500 er den første i barton serien, har jo den selvfølgelig større overklokkingspotensiale en f.eks 2800+. mr.x - Lykke til med lesinga hva er det med dere..!har aldri sakt at jeg er noe overklokkingexpert. sier jo bare at det fins risker ved dette,ellers har vel alle gjort det. er jo ikke meninga og provesere noen her.. (p.s må man være en bra overklokker for og skrive i furumet) Lenke til kommentar
bambam Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg mente det mer som en tøys Så hva de andre skrev lenger oppe, og selvfølgelig må man ikke være overklokker for og bruke forumet, men kansje være litt forsiktig med og gi opplysninger/råd om noe man ikke er helt sikker på. Tror det er det mange mener :wink: Lenke til kommentar
mr x Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg mente det mer som en tøys Så hva de andre skrev lenger oppe, og selvfølgelig må man ikke være overklokker for og bruke forumet, men kansje være litt forsiktig med og gi opplysninger/råd om noe man ikke er helt sikker på. Tror det er det mange mener :wink: oki...jeg legger meg flat for flertallet..skal være forsiktig heretter,var vel litt snar der ja..men ville bare hjelpe karen så godt jeg kunne.. så jeg må nok lese litt til... :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå