Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sexfokuserte menn, er så lei dem

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alfa-sluts kanskje?

ahahahahehahehhe........mange av innleggene her er så morsome å lese!!!!! Digger det!!!!

Til trådstarter, slutt å oppfør deg som en fjortis, du er jo faen meg over 30 år gammel!!!!!(fikk nesten sjokk når jeg leste det)

Lenke til kommentar
Til trådstarter, slutt å oppfør deg som en fjortis, du er jo faen meg over 30 år gammel!!!!!(fikk nesten sjokk når jeg leste det)

Spar deg slike kommentarer, ettersom hun neppe tar det inn over seg når du er uenig med henne (basert på tidligere erfaringer med sistnevnte.)

edit: leste kun første post, men det var visst Sportygirl likevel. Sjokk!

Endret av Lundefugl
Lenke til kommentar
hehe, jeg får jo bare "kjeft" på alle innleggene jeg skriver som regel hehehehe....

jaja, fikk melding fra han fyren i går også.... Han skrev at han var så kåt på meg.... Og jeg skrev tilbake.. "at jeg ikke bare var ute etter sex som sagt." Men da skrev han : "jeg ønsker forhold også , med deg." Og da skrev jeg at : " jeg stoler ikke på deg, føler du er kun ute etter sex, slik som du har framlagt deg osv.". Også skrev han noe sexuellt igjen.... Og da skrev jeg: " jeg liker deg veldig godt, men er ikke klar for noe nå".

Jeg liker ikke å såre folk, men når jeg har fått inntrykk av at han er kun ute etter sex, så er ikke jeg intressert, selv om han prøver å overbevise meg om annet. Men jeg stenger han ikke ute på msn, for han har bare vært hyggelig mot meg uansett. Han har jo gitt meg mye komplimenter.

La oss tenke litt fremover her; hvorfor gir han deg komplimenter? Du virker meget naiv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...