Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sexfokuserte menn, er så lei dem


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Melissa30

Er noen menn jeg har møtt fra nettet, og de er bare sexfokuserte alle sammen... Kan bare snakke om sex... Jeg er så lei....... Noen andre som er enig i at det blir kvalmt når mennesker ikke kan prate og bry seg om annet enn overfladiske ting og sex?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Melissa30

jeg er så utrolig lei meg pga, at alle menn jeg har møtt fra nettet, bare kontakter meg og spør sånne useriøse ekle slibrige spørsmål.... Foreks.: kan du komme å suge meg? Herregud... de tror jo jeg er en bitch rettere sagt....

Og de snakker jo bare om sexuelle ting, livet er mer enn det, og det tenner meg ikke at de kun kan prate om SEX!

 

Jeg elsker sex, men tenner ikke på at menn bare sier: suge kuken min? - uten at jeg kjenner dem ellers...

Kvalmt!!!! Og useriøst.. Føler meg lite intressant når de er sånn... Blir oppgitt...

Lenke til kommentar

Kommer veldig an på hvor du leter etter folk å snakke med, drar du på chat.no så tar det kanskje 10 sekunder før du får personer som vil vite hva du har på deg.

 

Det du også kan gjøre er å skaffe deg et mandig nick og late som om du er en mann, da får du hvertfall enten bare homofile eller de som faktisk vil snakke om det du vil snakke om. Kanskje ikke en særlig god løsning, men det får så være..

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Gjest Melissa32

Jeg skjønner ikke hvordan mennesker kan tenke... Er det godt å bare knulle for å gjøre det? Jeg mener at det bør være mer følelser og at en bør kjenne hveandre bedre for å gjøre sånnt... Trygghet er et must for meg!

 

Jeg blir helt oppgitt, - fælt å si at jeg begynner å grine av å få slike meldinger som går på: vil du sleike pikken min? - på mobilen altså.... Jeg blir så kvalm og føler meg så ekkel... Kanskje det har med ting jeg har opplevd å gjøre...Jeg har opplevd å ha hatt sexuell forbindelse og kontakt med en psykopatisk mann tidligere, og etter det så har jeg helt låst meg med tanke på : at jeg har en regel: aldri innvolvere meg i menn som kun tenker på å pule meg... hehe... æsj.....

 

 

 

-------------------------------------------------------------

 

Kommer veldig an på hvor du leter etter folk å snakke med, drar du på chat.no så tar det kanskje 10 sekunder før du får personer som vil vite hva du har på deg.
Lenke til kommentar
Er det godt å bare knulle for å gjøre det? Jeg mener at det bør være mer følelser og at en bør kjenne hveandre bedre for å gjøre sånnt... Trygghet er et must for meg!

Kommer nok an på hvilken oppvekst man har, noen mener at sex er noe som er spesielt og bare skal deles med de man er forelsket med, andre mener at det er ikke noe stort å ha sex og at følelser spiller ingen rolle. Det finnes ikke noe rett svar, du må nesten bare lete etter en person som tenker slik som deg ._.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Gjest melissa30

noen mener at sex er noe som er spesielt og bare skal deles med de man er forelsket med, andre mener at det er ikke noe stort å ha sex og at følelser spiller ingen rolle. Det finnes ikke noe rett svar, du må nesten bare lete etter en person som tenker slik som deg ._.

________________________________________________________________-

 

Enig i det der... jeg føler at sex er stort, og spesiellt og bør bare deles med den jeg er forelsket i, og med en person som jeg føler meg trygg på... En som viser interesser for alt med meg, ikke bare det sexuelle!!.... Det er sant, og jeg vet at jeg MÅ ha en PERSON, som tenker likt som meg....

 

De meldingene får meg til å bli hysterisk lei meg... takler ikke slike sexuelle meldinger... Høres kanskje teit ut, men jeg føler meg så ekkel da.... Så slikt er feil for meg , garantert......

 

Tror ikke bare det er meg som tenker slik som jeg gjør, er nok en god del, spes. kvinner som tenker sånn....

Lenke til kommentar
Enig i det der... jeg føler at sex er stort, og spesiellt og bør bare deles med den jeg er forelsket i, og med en person som jeg føler meg trygg på... En som viser interesser for alt med meg, ikke bare det sexuelle!!.... Det er sant, og jeg vet at jeg MÅ ha en PERSON, som tenker likt som meg....

Dette er det da overhodet ikke noe galt med.

 

Du trenger nok nye "jaktmarker". At menn gjerne tenker mye med det nedre hodet er en kjent sak, men du bør likevel klare finne noen som evner å behandle deg med respekt.

Lenke til kommentar
Gjest mellissa30
Noe sier meg at du burde være mer forsiktig med å gi ut mobilnumre til fremmede.

-----------------------------------------------------------------------

 

Jeg vet det, og pleier aldri å gi ut mitt nummer til noen, heller ikke navn... Men har gitt det til de få jeg har møtt fra nettet inreal...

 

Men det skremmer meg hvor sexfokuserte de er.... . Maser om sex, og ikke om andre ting... Jeg prøvde mye å snakke om annet enn sex og, men det er de ikke intressert å snakke om... Det får meg til å føle meg ekkel!!!!!

 

og samtidig så er de kontrollerende utifra det de skriver... men samtidig bare ute etter det sexuelle med meg, samt og fortelle hvor deilig jeg ser ut... Men jeg føler meg ikke pen når de oppfører seg sånn... Og heller ikke vel!!!!!

Lenke til kommentar

@mellissa30 :

Hørt mange ganger om kvinner som f.eks roter seg bort i voldelige menn gang på gang. Da er det lett for dem å tro at alle menn er slik, men det stemmer jo ikke. Du burde kanskje finne menn på andre steder eller andre måter enn du har gjort til nå da. Du burde vel også tenke på hvilke signaler du sender ut til menn. Kanskje de missforstår deg?

 

Du roter deg bort i umodne menn rett og slett.

 

Edit : Mange kvinner tror nesten at menn klarer å lese tankene demmes. Kommunikasjon er viktig i alle forhold!

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Gjest melissa30
Da er de gjerne bare interessert i å ha sex med deg og ikke noe annet. Nok av folk som bare er ute etter det og ikke et forhold. Standarden settes gjerne litt lavere også for bare sex kontra forhold.

___________________________________________________---

 

 

Nei slikt er jeg ikke intressert i. ER IKKE INTRESSERT I BARE SEX, DET ER IKKE DEILIG :)

Lenke til kommentar

Vil du at det skal ta slutt?

 

Fjern evt sensuelle bilder av deg selv, eller bilder som er på kanten på profilen din, bilder som viser litt mere hud enn andre kanskje. Det er leit, men er slike bilder som får den "umodne" mannen i gata til å legge igjen kommentarer som "Halla, pule?", "Der ville jeg vært mellom" osv.

 

Du vil sikkert ha tilbakemeldinger til en viss grad, men det er ikke så mye annet å gjøre når en mottar slike meldinger.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...