Smirnoff Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 http://www.warp2search.net/article.php?sid...=thread&order=0 Og så, NV35 rykter.... http://www.theinquirer.net/?article=9174 Lurer på om alt dette er fleip eller fakta.... Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Det sier de hver gang de slipper en Detonator :-? Kan`ke si jeg har merket en sååå stor endring Men det gjenstår å se :wink: Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 skal ikke se bort ifra at nVidia har gjort en god jobb med driverene igjenn og at dette dermed resulterer i en fin økning i ytelsen...kansje jeg kan se fram til over 6k på 3dmark'03 (regner med at man vil merke best økningen på fx-kort) Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg kunne godt tenke meg at noen her inne på forumet som har FX kort kunne ha tatt noen benchmarks med de detonator driverne de bruker nå, og så kjøre de om igjen med Detonarot FX/50.** Da kunne vi sett om det var bedring i ytelsen!! Det ville også vært til stor hjelp for de som sliter med å velge mellom GeForce FX / Radeon 9x00 serien...beviser hvem som ER best av dem.. Det er jo blitt nevnt et paaar ganger tidligere på maange sider at 3DMark 03 virker en smule upålitelig...men hey, jeg hadde jo seff likt å få flere poeng der jeg oxo. :smile: Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 "]Jeg kunne godt tenke meg at noen her inne på forumet som har FX kort kunne ha tatt noen benchmarks med de detonator driverne de bruker nå, og så kjøre de om igjen med Detonarot FX/50.**Da kunne vi sett om det var bedring i ytelsen!! Det ville også vært til stor hjelp for de som sliter med å velge mellom GeForce FX / Radeon 9x00 serien...beviser hvem som ER best av dem.. Det er jo blitt nevnt et paaar ganger tidligere på maange sider at 3DMark 03 virker en smule upålitelig...men hey, jeg hadde jo seff likt å få flere poeng der jeg oxo. :smile: Jeg får med 43.45 driveren 5300(litt over husker ikke eksakt) 3dmarks(med FX5800Ultra), hvor mye jeg får med 50.** vet jeg ikke før den kommer ut... Øvrige maskin specs se signatur, og har forsåvidt ikke tweaka eller overklokka systemet noe(utenom ram-timeinga). Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Kjenner vi nVidia rett, så kommer vel ytelsen på bekostning av bildekvalitet... Huff Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 *gleder seg til resultater av de nye detonator driverne* Det har visst blitt sluppet noen uoffisielle drivere som går an å prøve....de skal støtte ALLE Geforce kort, inkludert FX 5200, 5600 og 5800. http://download.guru3d.com/detonator/ kunne jo ha sett om de gir bedre ytelse, og posta resultatet..? Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 detonetor drivere. hufff nei skal snart kjøpe radeon9700. slipper å oppdatere hvert 5 min Lenke til kommentar
bambam Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hadde vært spennende med noen tester av et FX kort snart Tror selv jeg venter på Radeon 9800 PRO Mistet litt troen på nvidia Lenke til kommentar
Mordar1 Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Gjør livet mye enklere! bare kjøp 9700pro! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hadde vært spennende med noen tester av et FX kort snart Finnes mange tester av GeforceFX kort rundt om på nettet Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 "]*gleder seg til resultater av de nye detonator driverne*Det har visst blitt sluppet noen uoffisielle drivere som går an å prøve....de skal støtte ALLE Geforce kort, inkludert FX 5200, 5600 og 5800. http://download.guru3d.com/detonator/ kunne jo ha sett om de gir bedre ytelse, og posta resultatet..? er 43.51 som ligger der(rart ikke nvidia har lagt de ut hvis de er WHQL klare), trodde det var 50.xx vi snakka om jeg : eller det var det vi snakka om; Detonator FX! Tror ikke vi kan forvente noe spesiellt av en 00.06 oppgradering. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 *host* Ati har vel ofte problemer med driverne? *host Kanskje en fordel å oppdatere.. :wink: Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Ati har nok ikke problemer med driverne etter at Catalyst driverne kom.. Nå er det nVidia som sliter med driverne! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 bah, mer marks i 3dmark 03, med nvidia driverE+? fint det, om det gir økt ytelse i andre applikasjoner enn 3d Mark 03 oxo... og jo, ATi har problemer med d3d ytelsen på catalyst driverene... Lenke til kommentar
HKS Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Ati har nok ikke problemer med driverne etter at Catalyst driverne kom.. Nå er det nVidia som sliter med driverne! Du kan ikke mene det? Har du hatt mange problemer med nVidia drivere? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 ja nå så voldsomt, må bytte driver for nestn hvert spill.... irriterende. er nok ati som har tatt tronen som beste driverprodusent Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Raptor"]Ati har nok ikke problemer med driverne etter at Catalyst driverne kom.. Nå er det nVidia som sliter med driverne! Du kan ikke mene det? Har du hatt mange problemer med nVidia drivere? ...så mange at man ikke kan telle de på 7 fingre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå