Gå til innhold

Ny Detonator drivere skal booste FX ytelse

Smirnoff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kunne godt tenke meg at noen her inne på forumet som har FX kort kunne ha tatt noen benchmarks med de detonator driverne de bruker nå, og så kjøre de om igjen med Detonarot FX/50.**

Da kunne vi sett om det var bedring i ytelsen!! Det ville også vært til stor hjelp for de som sliter med å velge mellom GeForce FX / Radeon 9x00 serien...beviser hvem som ER best av dem..

Det er jo blitt nevnt et paaar ganger tidligere på maange sider at 3DMark 03 virker en smule upålitelig...men hey, jeg hadde jo seff likt å få flere poeng der jeg oxo. :smile:

Lenke til kommentar
"]Jeg kunne godt tenke meg at noen her inne på forumet som har FX kort kunne ha tatt noen benchmarks med de detonator driverne de bruker nå, og så kjøre de om igjen med Detonarot FX/50.**

Da kunne vi sett om det var bedring i ytelsen!! Det ville også vært til stor hjelp for de som sliter med å velge mellom GeForce FX / Radeon 9x00 serien...beviser hvem som ER best av dem..

Det er jo blitt nevnt et paaar ganger tidligere på maange sider at 3DMark 03 virker en smule upålitelig...men hey, jeg hadde jo seff likt å få flere poeng der jeg oxo. :smile:

Jeg får med 43.45 driveren 5300(litt over husker ikke eksakt) 3dmarks(med FX5800Ultra), hvor mye jeg får med 50.** vet jeg ikke før den kommer ut...

Øvrige maskin specs se signatur, og har forsåvidt ikke tweaka eller overklokka systemet noe(utenom ram-timeinga).

Lenke til kommentar
"]*gleder seg til resultater av de nye detonator driverne*

Det har visst blitt sluppet noen uoffisielle drivere som går an å prøve....de skal støtte ALLE Geforce kort, inkludert FX 5200, 5600 og 5800.

http://download.guru3d.com/detonator/ ;)

kunne jo ha sett om de gir bedre ytelse, og posta resultatet..?:)

er 43.51 som ligger der(rart ikke nvidia har lagt de ut hvis de er WHQL klare), trodde det var 50.xx vi snakka om jeg : eller det var det vi snakka om; Detonator FX! Tror ikke vi kan forvente noe spesiellt av en 00.06 oppgradering.

Lenke til kommentar
Raptor"]
Ati har nok ikke problemer med driverne etter at Catalyst driverne kom.. Nå er det nVidia som sliter med driverne!

:lol:

Du kan ikke mene det? Har du hatt mange problemer med nVidia drivere?

...så mange at man ikke kan telle de på 7 fingre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...