krimol Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hei! jeg søker et meget enkelt konverteringsprogram som kan konvertere DVD filmer, eller ISO filer til MKV, eller et anna HD format som ikke gjør tap i kvaliteten.! gjer ikke noe om det koster penger Lenke til kommentar
krimol Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Hei! jeg søker et meget enkelt konverteringsprogram som kan konvertere DVD filmer, eller ISO filer til MKV, eller et anna HD format som ikke gjør tap i kvaliteten.! gjer ikke noe om det koster penger etter litt googling fant jeg Hanbreak,der jeg konverterte en dvd til mkv og dette resulterte i en mkv fil på 1.1 gb, filmen er 1 t 30 min lang. Kan den ha kvalitets tap? Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ikke nødvendigvis, MKV filen kan være mer pakket, men det er mulighet. Beste måte å finne ut på er på prøve filmen. Lenke til kommentar
krimol Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 kvaliteten var god den, men hva er best av . MKV og MP4 format? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Matroska ville jeg trudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå