killme666 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Bestemor trenger en ny tv, og jeg har fått oppgaven... Noen som har noen tips til en tv rundtomkring + - 7000. 37" Som sikkert alle vet så ser og hører gamle bestemødre litt dårlig , så hun trenger kanskje noe med litt størrelse. Noen som kan hjelpe en snill gammel dame med tv? Hun har digital dekoder også. Bestemor takker for alle svar! Endret 10. april 2009 av killme666 Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Bestemor trenger en ny tv, og jeg har fått oppgaven... Noen som har noen tips til en tv rundtomkring + - 7000. 37" Som sikkert alle vet så ser og hører gamle bestemødre litt dårlig , så hun trenger kanskje noe med litt størrelse. Noen som kan hjelpe en snill gammel dame med tv? Hun har digital dekoder også. Bestemor takker for alle svar! Bestemor burde kanskje sjekke ut PX80 eller LG PG6000... Hvis disse ikke skulle falle i smak så er trolig Philips 7 serie er noe som kunne falle i smak. En ting er sikkert og det er at bestemor må ha en skikkelig tv... Bestemødre ser nemlig mye tv;). Det gjorde min bestemor, men hun hadde teknologiangst og fikk aldri teste flatt:). Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ja kjøp PX80 eller LG PG6000 din bestemor trenger neppe en billig LCD skjerm da jeg regner med at behovet hennes er tv titting og film og i denne prisklassen er plasma klart best til dette behovet. Lenke til kommentar
AndersL Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Klart bestemor skal ha Philips 9603. Ambilight gjør seg fin-fint på ubehandlede vegger i trepanel. I tillegg kan hun lettvint koble opp BDP-en og PS3-en via HDMI, sammen med den flunkende nye GET HD-PVR-en. Her skal det handles! AndersL Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Klart bestemor skal ha Philips 9603. Ambilight gjør seg fin-fint på ubehandlede vegger i trepanel. I tillegg kan hun lettvint koble opp BDP-en og PS3-en via HDMI, sammen med den flunkende nye GET HD-PVR-en. Her skal det handles! AndersL Godt du bidrar med fjas og tull det er slikt vi trenger på et seriøst forum Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Tecno Granny! Ja jeg kan jo ta grundig feil her :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå