RBW Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Datafesten i Vikingskipet er godt i gang og vi har tatt en runde. Les mer Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Remember: Size doesn't matter! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Remember: Size doesn't matter! Lolyouwish. Men ang. artikkelen så skulle jeg gjerne sett litt mer til team24-spacesaveren. Nysgjerrig på den. Kanskje noen burde lage en egen artikkel om den? Det er jo tross alt en fast artikkelforfatter med der. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Noen sinnsyke hyller for har satt opp. Var på TG05, må si at jeg brukte 80% av tiden på å gå rundt og se på PCer, hyller osv som andre hadde med seg. Sinnsykt mye å se. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ser ut som masse arbeid og sette opp! Nei, sove ein time til i den gode varme senga mi! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 huh.. Dere kunne ha tatt bilde av hyllen vår etter den ble ferdig (hint. neste bilde etter vega bildet..) Vi har nå fått opp taket vårt og belysning så det er nå vitterlig hjemmkoselig her Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Rolf, du må gjøre bildene klikkbare Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 jaaaa. en del av morroa er å se alt dritet folk har med seg.. ehrm jeg mener detaljene! hva brukes prosjektorene på hw-rekka til? er det visning av hva den enkelte spiller? eller er det kun en person som styrer hele opplegget? Lenke til kommentar
RBW Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Rolf, du må gjøre bildene klikkbare Klikkbare? Vil du se bildet av deg selv enda større? huh.. Dere kunne ha tatt bilde av hyllen vår etter den ble ferdig (hint. neste bilde etter vega bildet..) Vi har nå fått opp taket vårt og belysning så det er nå vitterlig hjemmkoselig her Njasså? Tak? Ahhhhh... ser det herfra. Antar du snakker om det hvite pelsteltet? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 <- Første bilde på tredje side, han med hatt og Burnout Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Sang tips for bass-mafiaen; Atmosphere - Shoulda Known. Beaten er mer eller mindre bare bass. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 jeg stemmer også for klikkbare bilder. lettere å se detaljene da Lenke til kommentar
Leirsund Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 øverst i høyre hjørnet, første bildet, andre side, jada...det er hylla vår Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Njasså? Tak? Ahhhhh... ser det herfra. Antar du snakker om det hvite pelsteltet? Stemmer det Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ble veeeeeldig stille uten dere Kom tilbake! Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg skulle vært på TG i år. . må stede tilbringe ferien hos unkelen min, ingenting og gjøre her =/ Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Hvor store sikringer var det per stasjon egentlig? De anleggene der ser ut til å trekke en god del, og da mener jeg de som hadde i hyllene også. EDIT: 1 Ampere ja, det er ikke mye. 230 W Endret 10. april 2009 av AlecTBM Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Urk, nå angrer jeg voldsomt på at jeg ikke dro - følte meg liksom for gammel, men når jeg ser koselige nerder på rekke og rad .. kjenner jeg at hjertet blir varmt Håper de på TG koser seg voldsomt. Sleng gjerne ut bilder - har enda til gode å se noen ordentlige stemningsbilder! Lenke til kommentar
kurant Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Er det virkelig bare 230W per stasjon? det er da ikke nok til å drive en gjennomsnittlig pc + skjerm Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Klart det er nok til å drive en gjennomsnittlig PC, jeg skuer da vitterlig noen tusener maskiner durende på TG Dog hadde det blitt et problem om alle skrudde på maskinene sine samtidig, ettersom peek-en nåes ved oppstart. Du er forsåvidt inne på noe dog, strømforbruket fra PC-er har generelt gått oppover de siste årene - så muligens grensen må økes etterhvert. Skal ikke uttale meg så mye mer om dette, ettersom jeg egentlig er nokså grønn hva strøm angår. Endret 10. april 2009 av The Stig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå