annihiLius Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 bestilte meg Creative Gigaworks T3 2.1 igår for 1600 kr, men så lurte jeg på om det var noen her som hadde hatt erfaring med de tidligere? er de bra? og hva er dårlig med dem? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg har de selv, kjøpte de for ca 3 uker siden Er til nå knallfornøyd! Har ikke et alt for stort rom, så de fyller det godt og i spill er lydene klare og fine, call of duty 4 med litt volum på er utrolig gøy! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg har ikke prøvd dette anlegget, men er generelt godt fornøyd med gigaworks-serien. Lenke til kommentar
annihiLius Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 hørtes bra ut. gleder meg! Lenke til kommentar
Howard Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Flere som har erfaringer med Gigaworks T3? Vi har dem inne til test nå - og er meget imponerte så langt! Dette er de beste "skrivebordshøyttalerne" vi har testet hittil. Følg med for test på Audiovisuelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå