SilentNET Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hei! I går kom jeg borti en utrolig spesiell feil. KU990 har 100MB med internminne, og dette var fullt. Bestemte meg derfor for å kopiere bildene over til eksternt minne. Bruker et Kingston MicroSD-kort på 2GB (har alltid brukt dette i grunn). Merket alle bildene, og valgte Flytt. Navigerte fram til en egen mappe under Mine Bilder på Eksternt Minne. Telefonen flytter alle bildene (84.4MB) og sier Flyttet når den er ferdig. Går inn på minnekortet, og alle bildene dukker opp. Kan åpne dem etc. Går inn på internminne, og der er fortsatt alle bildene.. Javel. Flytte betyr vel som oftest at ting flyttes, ikke kopieres. Men greit nok. Slår telefonen av og på, prøver igjen. Akkurat det samme. Men siden bildene fortsatt dukker opp på minnekortet (eksternt minne) så hvorfor ikke bare slette dem manuelt fra internminne. Sletter alle bildene fra internminne på telefonen, og så snart den har slettet alle sammen går jeg nok en gang til eksternt minne for å se etter bildene som lå der. Alle bildene er nå borte (dette er eksternt minne, ikke telefonminne). Jeg er 110% sikker på at jeg slettet bildene fra internt telefonminne, og ikke eksternt minne når jeg slettet. Sjekket flere ganger før jeg slettet noe som helst og bildene lå på begge lokasjonene. Internminne viste 99% fullt, og over 80MB med bilder. Eksternt minne visste også et forbruk på rundt 130MB (det ligger 50MB med andre data på eksternt minne, og disse er der fortsatt..). Etter sletting av bilder fra internt telefonminne ble det mye ledig plass internt, men også tilsvarende ledig på minnekortet. Som nå viser et forbruk på ca 50MB igjen.. Hva i alle dager er det som skjer? Det er et hav av tråder rundt på internasjonale sider hvor det snakkes om minneproblemer, men da er det vanligvis kopiering fra telefon -> pc som er ustabilt, eller minnekort som ikke dukker opp på telefonen overhodet. Er det noen som har opplevd lignende problemer med KU990? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå