Blodhemn Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Heisann, Kjøpte meg nettopp en CML174SXWB fra psdata, kom i posten i dag.. Menneh, får ikke OSD'et til å fungere som jeg vil.. Har lest i bruksansvisninga og har ikke blitt noe klokere av det. Jeg får nemlig ikke velge mellom alle valgene i OSDet, eneste jeg får gjøre er å flytte på selve osd vinduet og endre brightness. Kontrast, fargevarme, og diverse annet fungerer ikke. Er ikke helt sikker på hva dette problemer kommer av om det kanskje er feil-produksjon, derfor lurer jeg på om noen her kan hjelpe meg Om dere trenger bedre utdyping så spør. Lenke til kommentar
Best Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Når man bruker DVI kobling er det minimalt med valg på Kontrast, fargevarme osv. Still det i windows hvis du mener det trengs.. er hvertfall lite trolig noen feil Lenke til kommentar
ponke Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Det brukeren ovenfor sier stemmer helt. DVI-kabelen og ditt skjermkort sørger for digital overføring av bildesignalet, noe som betyr at det antagelig ser ut som det skal gjøre. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Ah, takk så meget for hjelpen Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg har lagt merke til noe annet jeg litt misfornøyd med på skjermen, gidder ikke åpne ny tråd Når jeg kikker 90 grader rett på skjermflata så er den øvre halvparten langt mørkere enn den nedre halvparten, det synes spesiellt godt på ensfarget bakgrunn. Egentlig så plager det meg litt. Jeg bare lurer er det vanlig? Er det slik man bør forvente seg av LCD'er? Hvis omtrent alle LCD'er er slik så kan jeg leve med det. Sitter her og vurderer å bruke angreretten min og bytte den inn i en 172T. Har hørt mye bra om den modellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå