Monstah Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 roberteh er jo overalt på forumet I den korte tiden jeg har vært her virker det som om han gjør en ganske så stor del av moderatorarbeidet. Synes han har riktige avgjørelser og jeg. At han har et annet politisk standpunkt enn meg gir ihvertfall jeg blaffen i. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 roberteh er jo overalt på forumet I den korte tiden jeg har vært her virker det som om han gjør en ganske så stor del av moderatorarbeidet. Synes han har riktige avgjørelser og jeg. At han har et annet politisk standpunkt enn meg gir ihvertfall jeg blaffen i. Ja, han gjor definitivt mye bra arbeid for a holde forumet i hoy kvalitet.. Go robert! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jepp, han holder kvaliteten oppe, ser han i vær eneste tråd jeg er i, starter nesten å gå lei av å se han vet du kødda da Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg mener at roberteh har gjort en god jobb så langt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg mener at roberteh har gjort en god jobb så langt. Enig! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Se filmen hos Youtube Tusen takk, dere skal vite jeg setter pris på tilbakemeldingene. Gjør så god jeg kan. Heldigvis er det veldig mange dyktige moderatorer (og administratorer) på forumet, som gjør en kjempe jobb hver eneste dag. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Så lenger rangeren holder seg til politijobben og ikke skal være dommer og borgermester i tillegg Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Så lenger rangeren holder seg til politijobben og ikke skal være dommer og borgermester i tillegg Egentlig sa syntes jeg alle moderatorer er litt dommer og litt politimann, borgermester holder vi til admins.. Men jeg syntes ikke moderatorer bare er politimenn som skal holde seg innenfor sine "grenser", og han har heller ikke vist noe annet enn godvilje og bra holdning sa liker egentlig ikke slike halvnegative kommentarer Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Så lenger rangeren holder seg til politijobben og ikke skal være dommer og borgermester i tillegg Egentlig sa syntes jeg alle moderatorer er litt dommer og litt politimann, borgermester holder vi til admins.. Men jeg syntes ikke moderatorer bare er politimenn som skal holde seg innenfor sine "grenser", og han har heller ikke vist noe annet enn godvilje og bra holdning sa liker egentlig ikke slike halvnegative kommentarer Så får du vel skrive de positive selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg