Feltherre Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Flott, forumet trenger flere brukermoderatorer spesielt politikk og samfunn delen. Du får ha lykke til, Roberteh. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Et stryket team i denne kategorien nå før valget er slett ikke dumt. Takker for gratulasjon. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 W T F Jaja, i denne verden kan jo alt skje. Bush ble jo også president, til og med gjenvalgt. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Hva, hvordan har denne sammenhengen lekket ut Sett den nye avataren min forresten? Skal oppdatere den over påske. Endret 12. april 2009 av roberteh Korreksjon. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 høres bra ut. håper han blir og finne i politikk kategorien Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Undertegnede vil primært holde seg i "Samfunn" og da "Politikk og Samfunn". Men med så mange ugangskråker det er på dette forumet vil dere nok se meg litt her og der. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Gratulerer og lykke til Robert! Undertegnede vil primært holde seg i "Samfunn" og da "Politikk og Samfunn". Men med så mange ugangskråker det er på dette forumet vil dere nok se meg litt her og der. Synes nå nesten jeg har sett deg mest i data forumene jeg da? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Gratulerer og lykke til Robert! Undertegnede vil primært holde seg i "Samfunn" og da "Politikk og Samfunn". Men med så mange ugangskråker det er på dette forumet vil dere nok se meg litt her og der. Synes nå nesten jeg har sett deg mest i data forumene jeg da? Jeg har aldri sett Robert i dataforumene, jeg har egentlig bilde av ham som den eneste høyremannen på forumet som faktisk kan forme et argument uten å snuble ut av stolen ;p Dog blandet jeg en stund Robert med en hvis annen "høyreekstrem" person på forumet, som var langt mindre... diplomatisk, og det farget en stund oppfatningen Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Er det noen politiske holdninger som gjør folk bedre egnet til å moderere enn andre? Noen vil kanskje mene at moderatorer som er åpent skeptisk til personer blant annet på bakgrunn av deres hudfarge kan mistenkes for å ta slikt med seg inn i jobben. Det bryr ikke jeg meg så mye om, eventuell skepsis moderatorer har overfor meg bunner nok i helt andre forhold enn min hudfarge. Det jeg er mest opptatt av i denne sammenhengen er at roberteh nå tydeligvis avslutter alle innlegg med " " Er dette noe du tvinger moderatorteamet til å gjøre, twfa? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Angående smilet i slutten av innlegg er da dette mitt eget valg Cybbe. Dette er kun ment som en hyggelig gest fra min side. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jammen jammen... jeg vil ikke at moderatorer skal virke hyggelige, men nifse, skumle, sinte og sure slik at jeg ikke får dårlig samvittighet når jeg kjefter dem opp via PM Nuvel, er en stund siden det skjedde sist, men likevel... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Dette er i så tilfelle ikke min intensjon. Som jeg har uttalt tidligere håper jeg at vi sammen vil virke positivt på et stadig voksende forum på tvers av politisk ståsted og referanser som sådan. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ser en del er skeptiske til roberteh som moderator her. Jeg vil bare minne om at tilsvarende ble sagt om fredrik når han ble mod. Og han har jo klart seg mer enn bra. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Tror roberteh blir en utmerket moderator, jeg Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Eksellent moderering så langt i hvert fall. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Så en tråd som var stengt, med siste post av Roberteh, og tenkte "klarte han nettop å poste etter at en tråd var stengt?" da jeg til min forskrekkelse så at han var blitt brukermoderator. Positivt at forumet satser på bredde, det liker jeg. Om valget var det rette gjenstår å se, men jeg tror og håper at Roberteh blir en flott moderator Gratulerer og Lykke til. Edit: Leif var her. Endret 13. april 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Stas med flere moderatorer, dog litt skeptisk til akkurat denne. Vi faar se da, om rasisme blir moderert heretter. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Mulig jeg blander denne brukeren med en annen, men dette valget støtter jeg. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Takker igjen for tilbakemeldinger. Aller først vil jeg si at selvsagt vil ren rasisme forsatt slås ned på. Dette er et brudd på retningslinjene for forumet og hvorfor skulle vi slutte å ta oss av dette, enn om undertegnede har kommet med på laget? Dette faller på sin egen urimelighet. Så ser jeg at flere av dere blander undertegnede med andre brukere. Det er litt rart, men synes dere burde kjenne meg igjen nå. Videre vil jeg si at det er et ting jeg føler dere glemmer. Det er dere selv. Om en moderator skal kunne gjøre en god jobb forutsetter dette bandt annet at dere også hjelper til med dette. Da ved å rapportere i stedet for å kommentere, samt følge retningslinjene og ellers utvise god folkeskikk, så kan dere mene hva dere vil for meg. It takes two to tango. Dette er min første uke og enkelte av dere har gitt meg et helvete så langt. Heldigvis er det også mange positive og hyggelige brukere. Det setter jeg pris på. Endret 13. april 2009 av roberteh Korreksjon. Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det har klikka for han nå! Stenger tråder som den tyrannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg