Gå til innhold

roberteh ny moderator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer og lykke til Robert! :)

Undertegnede vil primært holde seg i "Samfunn" og da "Politikk og Samfunn". Men med så mange ugangskråker det er på dette forumet vil dere nok se meg litt her og der.

:)

Synes nå nesten jeg har sett deg mest i data forumene jeg da?

Lenke til kommentar
Gratulerer og lykke til Robert! :)

Undertegnede vil primært holde seg i "Samfunn" og da "Politikk og Samfunn". Men med så mange ugangskråker det er på dette forumet vil dere nok se meg litt her og der.

Synes nå nesten jeg har sett deg mest i data forumene jeg da?

Jeg har aldri sett Robert i dataforumene, jeg har egentlig bilde av ham som den eneste høyremannen på forumet som faktisk kan forme et argument uten å snuble ut av stolen ;p

Dog blandet jeg en stund Robert med en hvis annen "høyreekstrem" person på forumet, som var langt mindre... diplomatisk, og det farget en stund oppfatningen :blush:

Lenke til kommentar
Er det noen politiske holdninger som gjør folk bedre egnet til å moderere enn andre?

Noen vil kanskje mene at moderatorer som er åpent skeptisk til personer blant annet på bakgrunn av deres hudfarge kan mistenkes for å ta slikt med seg inn i jobben. Det bryr ikke jeg meg så mye om, eventuell skepsis moderatorer har overfor meg bunner nok i helt andre forhold enn min hudfarge.

Det jeg er mest opptatt av i denne sammenhengen er at roberteh nå tydeligvis avslutter alle innlegg med " :) " Er dette noe du tvinger moderatorteamet til å gjøre, twfa?

Lenke til kommentar

Så en tråd som var stengt, med siste post av Roberteh, og tenkte "klarte han nettop å poste etter at en tråd var stengt?" da jeg til min forskrekkelse så at han var blitt brukermoderator. Positivt at forumet satser på bredde, det liker jeg. Om valget var det rette gjenstår å se, men jeg tror og håper at Roberteh blir en flott moderator :) Gratulerer og Lykke til.

Edit: Leif var her.

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar

Takker igjen for tilbakemeldinger.

Aller først vil jeg si at selvsagt vil ren rasisme forsatt slås ned på. Dette er et brudd på retningslinjene for forumet og hvorfor skulle vi slutte å ta oss av dette, enn om undertegnede har kommet med på laget? Dette faller på sin egen urimelighet. Så ser jeg at flere av dere blander undertegnede med andre brukere. Det er litt rart, men synes dere burde kjenne meg igjen nå. Videre vil jeg si at det er et ting jeg føler dere glemmer. Det er dere selv. Om en moderator skal kunne gjøre en god jobb forutsetter dette bandt annet at dere også hjelper til med dette. Da ved å rapportere i stedet for å kommentere, samt følge retningslinjene og ellers utvise god folkeskikk, så kan dere mene hva dere vil for meg. It takes two to tango. Dette er min første uke og enkelte av dere har gitt meg et helvete så langt. Heldigvis er det også mange positive og hyggelige brukere. Det setter jeg pris på.

Endret av roberteh
Korreksjon.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...