Wolfman83 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Lurer på om det er mulig å opprette et nummer og motta sms på dette nummeret på nett? Lenke til kommentar
Millionas Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Veit at du kan sende sms fra msn. Du kjøper kredits med microsoft, så legger du til mobilnret på kontakten du skal sende til. og velger send sms. Da kan vedkomande svare på meldinga og du får den opp på msn. Litt bug er det, er ikke alltid du får svaret som blir sendt til deg. Bruker det når jeg er på sjø og ikke har dekning. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Har ikke sett noen som tilbyr det du er ute etter, men du kan jo altids koble en telefonen til PC-en når du skal gjøre dette. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hvis du kjøper et abonnement hos NetCom kan du med tilleggstjenesten SMS Pluss motta kopi av alle innkommende SMS til en e-postadresse som du selv velger. Det blir vel det nærmeste du kan komme å motta SMS på nett :-) -s Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Desverre sitter jeg på Telenor =( Ønsker også det samme, fordi jeg jeg kan sende SMS via MSN med Amobil sin SMS tjeneste =D Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Desverre sitter jeg på Telenor =(Ønsker også det samme, fordi jeg jeg kan sende SMS via MSN med Amobil sin SMS tjeneste =D SMS-Mamma virker vel ikke lenger? Se artikkel: SMS Mamma legges ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå