Ståle Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Synes det ble litt tøft med lysstrålene. Men hvilket ble best, om de ble bra i det hele tatt Det ble litt kornete, noe jeg kan gjøre i PS for å forbedre dem? (Har ikke peiling på etterbehandling) Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Det ble kansje litt rotete. Ett tettere utsnitt hadde kansje gjort noe bra her. Ellers var det en kul effekt av lyset tåka og treet. lagde en liten en til deg Endret 10. april 2009 av Phaser_ Lenke til kommentar
Livert Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Stilige bilder! Men når jeg ser miniatyrbildene, så ser de kulere ut enn når jeg ser fullversjonen av bildene. Da blir det for åpenbart at det er en lysstolpe bak et tre. Kulere når man ikke helt ser hva lyskilden er Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Kule bilder! Endret 10. april 2009 av Thrillseeker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå