King-Nothing Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Jeg har en Joomla-nettside som jeg vil gjøre en forandring på. Har forandret en del annet, men nå vil jeg endre layout på fofatter og publiseringstidspunkt. Slik ser det ut nå: Dag Frogner Torsdag 09. april Kl 17:15 Jeg vil ha det slik: Dag Frogner (med mailto link) | 09. april | 17:15 Jeg har funnet koden som genererer forfatter og tidspunkt, men jeg klarer ikke å fjerne linjeskiftet mellom navnet mitt og datoen. Slik ser koden ut: <?php if (($this->item->params->get('show_author')) && ($this->item->author != "")) : ?> <tr> <td width="70%" valign="top" colspan="2"> <span class="small"> <?php JText::printf( 'Written by', ($this->item->created_by_alias ? $this->item->created_by_alias : $this->item->author) ); ?> </span> </td> </tr> <?php endif; ?> <?php if ($this->item->params->get('show_create_date')) : ?> <tr> <td valign="top" colspan="2" class="createdate"> <?php echo JHTML::_('date', $this->item->created, JText::_('DATE_FORMAT_LC2')); ?> </td> </tr> <?php endif; ?> Noen som vet? Endret 10. april 2009 av King-Nothing Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Prøv denne: <?php if (($this->item->params->get('show_author')) && ($this->item->author != "")) : ?> <tr> <td width="70%" valign="top" colspan="2"> <span class="small"> <a href="mailto:[email protected]"><?php JText::printf( 'Written by', ($this->item->created_by_alias ? $this->item->created_by_alias : $this->item->author) ); ?></a> </span> </td> <?php endif; ?> <?php if ($this->item->params->get('show_create_date')) : ?> <td valign="top" colspan="2" class="createdate"> <?php echo JHTML::_('date', $this->item->created, JText::_('DATE_FORMAT_LC2')); ?> </td> </tr> <?php endif; ?> Men så må du huske at mailto kan skape masse spam, siden spambotter lett får fatt i epostadressen. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Eller du kan lage en link til http://mailhide.recaptcha.net/, hvor du viser epostadressen etter man han løst reCaptcha-koden. Bruk APIet for å komme kjapt i gang. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Ble mye bedre Ståle! Men er det mulig å få dato og klokkslett helt nærme mitt navn? Slik ser det ut nå: http://i41.tinypic.com/152yk4w.jpg Hatt vært knall om det kunne se ut slik: Dag Frogner | Torsdag 09. april kl 07:17 Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Det er på forsiden at den forrige endringen ble gjort. Men jeg vil også få det likt på det man ser når man åpner selve artikkelen. Det ser i dag slik ut: Dag Frogner Torsdag 09 april Kl 17:15 Prøvde med koden som du gav meg Ståle, men da får jeg opp en error på siden. Det kommer av at jeg må bruke <?php if (($this->params->get('show_author')) && ($this->article->author != "")) : ?> og <?php if ($this->params->get('show_create_date')) : ?> istedet for <?php if (($this->items->params->get('show_author')) && ($this->article->author != "")) : ?> og <?php if ($this->items->params->get('show_create_date')) : ?> Når jeg forandret på dette, fikk jeg ikke lenger noen error og siden vises riktig, men nå er det kun datoen som vises og ikke navnet på skribenten. Hvordan får jeg tryllet det frem igjen? Endret 28. april 2009 av King-Nothing Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Vet dette er en gammel tråd, men jeg har fortsatt dette problemet. Er det ikke mulig å få dato og klokkeslett inntill nanvet til skribenten? Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jo, rediger HTMLen og flytt der hvor dato&tid kjøres ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå