RansoM Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hva med å lage en slags "Wall of Fame" basert på 3DMark 2001 eller 2003 resultater? Noe lignende den på Tweak.dk http://www.tweak.dk/3dmark/index.php Noen andre som synes det hadde vært en god ide? Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Javel? Hvorfor det egentlig... Syns det egentlig er bare n00bete jeg da men Lenke til kommentar
Novec Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Det er sikkert mulig å få til, men i tillegg til at resultater er lett å forfalske har Futuremark et veldig godt system for det allerede. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 der har de jo umenneskelige resultater (som om noen av de er det ) sier bare LN2, DualVappo (eller prommy) vi har jo 3Dmark03 resultat tråden da.... Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 der har de jo umenneskelige resultater (som om noen av de er det )sier bare LN2, DualVappo (eller prommy) vi har jo 3Dmark03 resultat tråden da.... Det er akkurat det jeg mener. Jeg er ikke interessert i å vite hva en kineser fikk i 3DMark med LN2 når han satt med pcen sin ute i -25c en vintersdag. Håper dere kan få til et opplegg, det hadde vært litt kult. Blir litt mer inspirasjon også til å oppnå gode resultater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå