gaupaz Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 når jeg skal innstalere et program skjer det ingen ting ,,vet noen hva som kan være galt Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Er du sikker på at dette er LAGRINGSMEDIETS feil? (kategorien du har postet i) Hvis vi skal kunne hjelpe deg må du først oppgi følgende: 1. Hvilket program prøver du å installere? 2. Hvilket OS kjører du? 3. Hva slags maskinvare har du? 4. Siden du poster i lagringsmedier, har du opplevd feil med lagringsmediet ditt som får deg til å tro dette kan være feilen? EDIT: Og hva skjer med navnet på tråden? Kan du ikke opprette eller åpne filer? Endret 10. april 2009 av GullLars Lenke til kommentar
gaupaz Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Er du sikker på at dette er LAGRINGSMEDIETS feil? (kategorien du har postet i)Hvis vi skal kunne hjelpe deg må du først oppgi følgende: 1. Hvilket program prøver du å installere? 2. Hvilket OS kjører du? 3. Hva slags maskinvare har du? 4. Siden du poster i lagringsmedier, har du opplevd feil med lagringsmediet ditt som får deg til å tro dette kan være feilen? EDIT: Og hva skjer med navnet på tråden? Kan du ikke opprette eller åpne filer? hei takk for svar,men var litt utolmodig så jeg tok en recovery på maskinen,problemet var det at alle filer jeg prøvde og spille av så skjedde det ikke noe,feks skulle legge en fil i utorrent så skjedde det ikke noe,skulle spille en videofil skjedde det ikke noe,men takk for svar alikevel, Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Så problemet er løst nå? Hvis det er løst så kan du redigere det første innlegget ditt og huke av i en boks at det er løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå