detvarvondtdet Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Noen som vet hva det kan komme av? Jeg har bredbånd fra GET og har alltid kommet inn på sider som thepiratebay og mininova feks. Når jeg hadde Tele2 kom jeg aldri inn, men etter at jeg byttet til GET opplevde jeg i dag for første gang ikke å komme inn. Noen som kan hjelpe meg litt? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Kan være DNS som er problemet prøv kommandoen: ipconfig /flushdns Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Kan være DNS som er problemet prøv kommandoen: ipconfig /flushdns Hva gjør komandoen "flushdns" egentlig? worst case, hva kan skje om jeg skriver det? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Det er vel som når du flusher ned i do, all dritten forsvinner. Den sletter navneoppslagene som ligger lagret midlertidig på PC. Ingen ting skjer bortsett fra at DNS tar noen millisekunder lengre tid når den ikke finner gamle oppslag på PC. Mere her: http://www.whatsmydns.net/flush-dns.html Andre muligheter er at GET har hatt noe feil på sin DNS eller at hosts-filen på din PC blokkerer. Endret 9. april 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Svarer i kommer ikke inn på torrentsider? Med henhold til §8 i retningslinjene er det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Anbefaler å lese de fullstendige retningslinjer, om det skulle herske tvil om hva forumet tillater. Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "personlig melding". Generelle tilbakemeldinger kan kunngjøres i kategorien ”tilbakemeldinger om forumet”. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg