GL1992 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 tittelen sier vel alt men,ca hvor lav fett% må du ha for å få skinnypack? Lenke til kommentar
opijo Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Du burde ikke satse på skinnypack , det vil bare ødelege kroppsholdningen din.. Prøv å oppnå en real 6-pack istedenfor.. Tren masse mage og prøv å drop karbo Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Poenget er at alle six-packs er skinnypacks, pga man MÅ ha lav fettprosent for at magemuskler skal vises uansett hvor mye muskler man har. Forskjellen er bare at betegnelsen "six-pack" regnes for dem som faktisk har muskler, og ikke dem som er "anorektikere" og man bare ser de naturlige musklene som alle har der. Du kan ta 1000 situps hver dag i 5 år uten å få synlig six-pack om du har for høy fettprosent. Lenke til kommentar
opijo Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Du kan ta 1000 situps hver dag i 5 år uten å få synlig six-pack om du har for høy fettprosent. Bare la oss tenkte på at 1000 situps hverdag i 5 år er veldig mye.. Det blir : 1825000 situps.. Tror man forbrenner litt på magen når du trener sit ups Lenke til kommentar
GL1992 Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 ingen her som vet ca hvor lav fettprosent man må ha for å få skinnypack altså? Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det blir : 1825000 situps.. Tror man forbrenner litt på magen når du trener sit ups Du kan ikke punktforbenne fett, men musklene du jobber med blir sterkere. Lenke til kommentar
opijo Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Mange mener at det er ingenting som heter punktforbrenning.. Men jeg har min tro.. Hvis man ser på feite folk som trener biceps (bare biceps) - kan du se at armene dems blir mindre.. Kjenner folk som har hatt litt bellyfat og de trener mye mage øvleser , etter 6 - 12 mnd hadde de synelig mage muskler uten i det hele tatt å være aktiv.. Bare spis sunt. The 6 pack is made in the kitchen Endret 12. april 2009 av opijo Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hvor kroppen tar fettet sitt fra er høyst individuellt og derfor kan du derfor si at du kjenner folk der det har fungert. Hos andre har det samme ikke fungert, og det er derfor ikke noe bevis på at punktforbrenning fungerer. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Du kan ta 1000 situps hver dag i 5 år uten å få synlig six-pack om du har for høy fettprosent. Bare la oss tenkte på at 1000 situps hverdag i 5 år er veldig mye.. Det blir : 1825000 situps.. Tror man forbrenner litt på magen når du trener sit ups Poenget med setningen min var at uansett hvor mye mage man trener vil man ikke ha synlige magemuskler om man har et fettlag som skjuler dem. Noe som er ganske logisk. Det vil nok være ganske vanskelig å få til så mange situps, det var en overdrivelse, bare et tall. Og selvsagt forbrenner man litt på den måten, om man mister fett vet jeg ikke. Du misforsto sikkert bare poenget mitt Lenke til kommentar
opijo Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Tror noen klarer 1000 situps , jeg pleier å ta 10 situps x 2 sett med 10 sec pause.. Klarer lett 100 situps , men vet ikke helt om jeg klarer 200-1000 - Men du kan jo gjøre 100 situps hver time , ikke akkuratt bra trening.. Men men jogging is an excellent exercise because it let you lose weightevenly throughout your whole body. If you want to lose weight in specific areas, you should target them with exercises Leste dette et sted , husker ikke hvor.. Men jeg skrev det ned If you workout 3-4 times a week, make sure to be active for 30 minutes each day (an evening stroll will do nicely), and watch your diet by avoiding fat and sugary foods, you will see excellent results and get the sexy abs you desire. Først av alt , du vil IKKE ha en skinnypack , du vil ha en sexy 6 pack abs.. Så det du gjør er at du jogger i 30 min hverdag og gjør 3-4 workout i uken.. Skinnypack er for folk uten noen muskler og ingenfett , har du lyst å være skinny over hele kroppen? Trokke det. Endret 12. april 2009 av opijo Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 For å svare på spørsmålet så tror jeg dette er litt individuellt. Noen må ha lavere enn andre, men generellt så må man må vel nærme seg 10-12% for å få en skikkelig sixpack så vidt jeg har hørt. Har ikke det selv så aner ikke. Lenke til kommentar
opijo Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) For å svare på spørsmålet så tror jeg dette er litt individuellt. Noen må ha lavere enn andre, men generellt så må man må vel nærme seg 10-12% for å få en skikkelig sixpack så vidt jeg har hørt. Har ikke det selv så aner ikke Litt bedre forklart --------> Generally, men need to get below 10-11% body fat to really start to see the abs (they really pop out at 7-8%), and women need to get below 16-19% body fat to really bring out their abs. However, everyone will differ depending on his or her body fat distribution. Based on individual body fat distribution, some people may need to get even leaner than these percentages to be able to see their abs. Duuh! - The Truth About Abs Endret 12. april 2009 av opijo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå