potetskrell Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Zuiko 55mm f/2 (og redigering som neppe vil godtas for pressebruk ) Jeg er på stadig jakt etter vår, men finner den ikke.. Kommenter gjerne Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Flotte bilder! Likte spesielt godt bilde nr 2! Lenke til kommentar
Taters Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Herlig! Disse falt veldig i smak hos meg! Får meg til å glede meg skikkelig til sommern så jeg kan ta noen turer ut i skogen. Er disse bildene tatt iår? Jeg likte bilde nr 1 best. Liker lyset og fargene veldig godt. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Takker mariaK og Taters. Bildene er tatt i dag. Det var bra varmt ute i dag, så det var skøy med en skogstur. Lenke til kommentar
Taters Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Jøss så fint og grønt det er hos deg da. Hvor er bildene tatt? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Ved foten av saltfjellet kan man si.. I Nordland nord for Mo i Rana.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Jeg liker også bilde #2. Synes at den opprevne roten på høyresiden i bilde #1 forstyrrer. Tom Lenke til kommentar
Taters Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Men Tomsi det er jo det som er motivet! Vel, vi er nå alle forskjellige. Endret 12. april 2009 av Taters Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå