Stoffer86 Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hvor mye dårligere er det med Trådløst nettverk når den ene maskinen har Adsl og den andre (min) bruker nettverket for å koble seg på? Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Teoretisk sett null Trådløst bør gå fortere (min 2mbit) enn adsl (max 2mbit) Dua kan altså reoretisk utnytte libja di max over trådløst. Var det det du mente? Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Teoretisk sett null Trådløst bør gå fortere (min 2mbit) enn adsl (max 2mbit) Dua kan altså reoretisk utnytte libja di max over trådløst. Var det det du mente? Stemmer, det eneste er responstiden som her hos meg er 0ms med kabel og 1ms over trådløs med 64bits wep kryptering. (blir ikke mindere uten) Ikke noe å bry seg om, det er nesten ikke merkbart. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Utad er det som sagt ikke en merkbar forskjell. Det er det derimot på LAN, altså om du skal overføre filer direkte mellom deres 2 pc er. Men Det vil gå helt greit, 100Mb full duplex(ledning) vil bare gå raskere. Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Utad er det som sagt ikke en merkbar forskjell. Det er det derimot på LAN, altså om du skal overføre filer direkte mellom deres 2 pc er. Men Det vil gå helt greit, 100Mb full duplex(ledning) vil bare gå raskere. Jepp, flytt IKKE filmer over trådløst. det går treeeeegt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå