-kga- Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 En del år tilbake så hørte jeg om att det var mulig og vite når motakeren av sms meldingen din opnet meldingen. Er det fortsatt mulig? Og er det mye brukt blannt folk? Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Sikker på at du ikke blander med Meldingsrapport? Hadde dette på en steingammal motorola jeg eide for mange år tilbake. Da fikk man en melding tilbake etter å ha sendt en melding, som det stod om mottakkeren hadde motatt meldingen. Men ikke om mottakeren faktisk ÅPNET meldingen. Syntes dette hørtes litt rart ut. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Var det ikke slik at man kunne få en melding, om den sendte meldingen kom frem? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det heter som allerede nevnt meldingsrapport. Nesten alle mobiler jeg har vært borti nå til dags har det fortsatt. Da får man en beskjed om mottakeren faktisk har mottatt sms'n. Men ikke om personen har åpnet den Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Det var godt å høre. Hadde vært kip og om folk kunne se om jeg hadde lest den eller ikke. Var nokk meldingsraport jeg tenkte på. Minnet jeg har om det er noe vage greier fra før tusenårs skifte, så det kan tenkes det var en steingammel moterole det var snakk om i midt tilfelle også. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Hvordan aktiverer man det? Jeg har aldri sett det. Og en ting til: Jeg hadde en gammel Siemens mobiltelefon der jeg hver gang etter å ha sendt melding, måtte velge meldingens gyldighet. Hva er det for noe? En kompis mente at det betyr at hvis mottagertelefonen er avslått, så lagres meldingen min på serveren helt til mottagertelefonen slås på igjen, evt. at meldingen blir foreldet. Er det sant? Hvorfor har ikke mine nyere Nokia- og Siemenstelefoner en slik funksjon? Eller har de det? Endret 9. april 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) De har nok det, bare se i meldingsinstillinger eller noe slikt. Er nok uansett standard med "maks tid i nett". Endret 9. april 2009 av Revolution Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Jeg hadde en gammel Siemens mobiltelefon der jeg hver gang etter å ha sendt melding, måtte velge meldingens gyldighet. Hva er det for noe?En kompis mente at det betyr at hvis mottagertelefonen er avslått, så lagres meldingen min på serveren helt til mottagertelefonen slås på igjen, evt. at meldingen blir foreldet. Er det sant? Hvorfor har ikke mine nyere Nokia- og Siemenstelefoner en slik funksjon? Eller har de det? Sitat telenor.no: Hvor lenge kan en SMS ligge hos Telenor hvis mottakers telefon er avslått?Tilbake Skriv ut veiledningen En SMS kan ligge i sentralen alt fra 1 time opptil 7 dager. Det er avsender som stiller inn på sin telefon hvor lenge en melding skal ligge før den blir slettet. En melding blir slettet hvis den ikke kommer frem til mottaker innen utløpstiden. Se telefonens brukerveiledning for hvordan du stiller inn din mobiltelefon. http://www.telenor.no/privat/kundeservice/...e-000000000000} Og svaret på det andre spørsmålet lå også på telenor sine sider tidligere ( nederst her: http://www.telenor.no/privat/kundeservice/...ward=l2Problem) men ser ut til å ha blitt fjernet. Jeg tror det var en kode man begynte meldingen med for å få en leveringsbekreftelse. Endret 9. april 2009 av grizzlyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå