4FrntSTL Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Endelig, endeeliiiiiiiiiig! Greide den jævla rubix-kuben min! HELL YEAH! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Gratzzz. 3x3? Fulgte du noen guide? Lenke til kommentar
4FrntSTL Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Gratzzz. 3x3? Fulgte du noen guide? 3x3 ja, neeei, prøvde meg på noen greier på youtube men skjønte lite. Sitti med den i 2-3 år nå og bestemte meg for 3 uker at jeg skulle greie den jævla nøtten. Endelig greide jeg det Usikker på hvordan, men ble nesten satt i en transe når jeg satt der og fikla for meg selv .. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Har en makan, men uansett hvor hardt jeg prøver, så greier jeg det aldri ^^ Har ikke tålmodighet til å sitte noe særlig med det, men jeg skal greie det en dag! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 We need proof! Hvis det viser seg at du har greid dette mirakelet, skal jeg også klappe i hendene for deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå