huztla Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 heisann! Jeg har nettopp anskaffet meg en dvd brenner og skal nå ta fatt på å ta ett par backups av mine filmer. Lastet ned et program som heter DVDshrink som fungerer kjempebra, men med det programmet kan man ikke legge inn menyen til dvd filmen. Jeg lurer på om noen her har tips om ett bra prog jeg kan laste ned som har denne funksjonen!? MVH Huz Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 http://www.dvdrhelp.com/ Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Meny er jo bare slit da. Er jo gull når du bare kommer rett på filmen. Digger jeg i alle fall. Kopierte 17 filmer med dvdshrink i helga. Funka fint som f"#n. Tror du kan legge til menyene også, testa det aldri, men vust du hooker av på den lille "add menu items" eller noe sånn og så tar add. Da ligger alle menyfilene der også så du kan adde de. Test det da vel. :-) Lenke til kommentar
Xibit Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 det tar du nok feil, DVDShrink tar med alle menyene, slik de er på originalen. Du må velge re-encode, og ikke re-author Lenke til kommentar
huztla Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 takker for hjelpen.. da vet jeg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå