nermzor Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hei! Sitter på en gammel PC jeg skulle gjerne oppgradert litt, helst ikke over 3000. Maskinen kjører det meste av nye spill ganske dårlig, så det er nokk på tide. Skjermkort: Nvidia 9800GS Hybrid power Prosessor: Intel Pentium D 3.4 Ghz Hovedkort: ASROCK 775 Dual VSTA Minne: 2Gb DDRII, og 500Gb HDD 7200 rpm Tenkte på å kjøpe nye prosessor, og kanksje et nytt hovedkort da den ikke takler mer enn 4x pci-e. Hadde det vert lurt å beholde hovedkortet og kjøpe en dual core, eller kanksje en amd phenom og et nytt hovedkort? Jeg tar imot alle forslag, meget fornøyd med de svarene jeg fikk sist, på forhånd takk. Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Du kan vurdere denne opgraderingen. Hvilket skjermkort du skal ha, kommer an på beghovet og hvilken kapasitet strømforsyningen din har. Salg på 4830 i helgen. HD 48 serien krever 450W minimum. Noen kan sikkert regne ut at det holder med mindre, men det er det som er kravet..... 9800GS? Er det en bærbar; 9800M gs eller hva har du egentlig for et skjermkort. Evt 9800 GTS er jo et brukbart kort da... Endret 9. april 2009 av jornboss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå