sttrons Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Er noen bilder jeg har lagt inn på en sort bakgrunn, har ikke den helt sort,det for å få bildene mere fremm. har tenkt å få denne skreven ut i større format, eventuelt bildene og bagrunnen for seg selv, og lime på bildene , sånn litt 3D så ønsker kritikk på absolutt alt. funker det ikke i det hele tatt, eller bare litt, eller hva. Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Stilig! Det eneste jeg har å sette fingeren på, er montasjen. Jeg ville sett at bilde en og to bytta plass, og så tror jeg og at montasjen hatte fått et lite løft om du la på en stroke rundt bildene. Jeg har sansen for slike montasjer Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 plassene skulle alltid vært muligt å få byttet rundt. men det stroke greiene fikk jeg ikke helt til ser du men tror ikke det er behov for det, har tenkt montasjen slik: sett fra siden, bakgrunnen, så kommer bildet på en litt tykkere "pappskive" med fotofront, som er festet til bagrunne med 2,3mm avstand. Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ah, så du har tenkt å printe bildene separat, for så å montere de sammen? Da trenger du ikke den stroken nei Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 riktig riktig, tenkte å få alt gjort på en fotolab her i mandal Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 ingen flere som har noe å si?? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Joda, jeg har å si at dette var stilig. Bra farger og komposisjon, og perfekt DOF på det øverste. De gjør seg bra som serie, veit ikke om de hadde fungert like bra separat. Men det kan være det samme. Forøvrig en kul montasjeidé. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Takker. bildene funker best som serie har jg funnet ut ja. så har tenkt å avente å se om det er en del som har komentarer før jeg kjører den ut å henge den på veggen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg tror jeg heller ville ha satt de i hver sin ramme, gjerne tykke sorte, for da kan du rokere om på bildene når du føler for det. Tom Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Eller skjær ut 3 hull i ei papplate og ha bildene bak. Mener det heter passepartout Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå