Slashiroth Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hei, lurte på om noen har noen gode tips til høytalere og forsterker. Skal brukes til musikk spilling. Tenkte å bruke 8-10k:) Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 type musikk? vil du ha sub med i prisen? Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 metal for d meste, men hører egentligt på alt mulig:P kan godt vere med sub. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Om du skal kjøpe noe nå og ikke bygge ut seinere ville jeg kikket på en Cambridge 540A v.2 til kr 3300 og så hørt meg frem til et par høyttalere du synes passer. Cambridgen høstet god omtale i "What HiFi". Be aware; som "What HiFi" påpeker så bør man finne et nøytralt->varmt høyttalersett for ikke å få en overfouksert diskant, men det beste verktøyet å bruke til å finne ut av det er ørene dine. Ta deg en lytterunde! Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 (endret) hva tror dere om dette? http://www.surround.no/product/454003/__Ya...M-65_Black.html Og disse? http://www.hifiklubben.no/produkter/hoeyttalere/gulvfront/ vor mye må jeg bruke på forsterker til disse høytalerne? Endret 10. april 2009 av Slashiroth Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tror kanskje QLN er ganske kule på metal. Har testet artech 12, god og pressis bass med fin diskant. Mellomtonene hang ikke alt for godt med, men man kan ikke få i pose og sekk Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tror kanskje QLN er ganske kule på metal. Har testet artech 12, god og pressis bass med fin diskant. Mellomtonene hang ikke alt for godt med, men man kan ikke få i pose og sekk Støtter forslaget om QLN. De passer dårlig med min smak og egner seg dermed godt til metal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå