Gå til innhold

Betalingsfristen vår er på en helligdag.

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer var innom et ticket kontor og bestilte oss en reise i begynnelsen av denne uken.

I følge bestillingsbekreftelsen er betalingsfristen for depositumet den 13. april som er en helligdag. Og nettbanken er "stengt" og ingen overføringer vil skje før den 14. april.

Nå som det er påske er også kontorene deres stengt. Jeg har sendt de en e-post i håp om at noen kanskje leser den og vil prøve å ringe når de åpner (uten at jeg vet når).

Har noen erfaringer med dette? Om systemet deres er ganske helautomatisk vil jeg tro at reisen blir automatisk kansellert selv om det er en helligdag, dersom de ikke har mottatt betalingen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har noen erfaringer med dette? Om systemet deres er ganske helautomatisk vil jeg tro at reisen blir automatisk kansellert selv om det er en helligdag, dersom de ikke har mottatt betalingen.

Det normale er at hvis fristen for betaling faller på en helligdag så vil den automatisk forskyves til første arbeidsdag etter fristen. Så jeg tror du kan slappe av så lenge det bare gjelder depositumet og ikke selve billetten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...