dico Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg og min samboer var innom et ticket kontor og bestilte oss en reise i begynnelsen av denne uken. I følge bestillingsbekreftelsen er betalingsfristen for depositumet den 13. april som er en helligdag. Og nettbanken er "stengt" og ingen overføringer vil skje før den 14. april. Nå som det er påske er også kontorene deres stengt. Jeg har sendt de en e-post i håp om at noen kanskje leser den og vil prøve å ringe når de åpner (uten at jeg vet når). Har noen erfaringer med dette? Om systemet deres er ganske helautomatisk vil jeg tro at reisen blir automatisk kansellert selv om det er en helligdag, dersom de ikke har mottatt betalingen. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Har noen erfaringer med dette? Om systemet deres er ganske helautomatisk vil jeg tro at reisen blir automatisk kansellert selv om det er en helligdag, dersom de ikke har mottatt betalingen. Det normale er at hvis fristen for betaling faller på en helligdag så vil den automatisk forskyves til første arbeidsdag etter fristen. Så jeg tror du kan slappe av så lenge det bare gjelder depositumet og ikke selve billetten. Lenke til kommentar
dico Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Fikk faktisk betalt med VISA nå, og betalingen ble registrert. Hadde prøvd utellelige antall ganger med Bank Axess tidligere, men fikk bare en "generell feil" hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå