Gå til innhold

Mulig å få Get HD PVR video inn på PC?

Anbefalte innlegg

Har en Get HD PVR, er det mulig å få video fra Get harddisken inn på pcen i samme HD kvalitet. Har en del fotballkamper som jeg har tatt opp i HD og det hadde vært kjekt å sett disse på pcen, det er ikke alltid man har Get HD PVR under armen, med en pc er man mye mer mobil, kan ha fotballkampen på bærbar osv.

Jeg har sett litt rundt på torrentider osv og det ligger veldig mye sport i HD ute på nettet, så det er fullt mulig å få over HD video fra dekoder til pc, men vet ikke hvordan det er med de norske dekoderne.

Noen som har erfaring med dette? Eller har noen guider man kan følge?

Hva er vits med å se ting i HD hvis man ikke kan selv velge hvor og når man skal se det? Jeg skal ikke dele videoene med andre, men skal ha de på pcen til mitt eget bruk.

Håper noen kan hjelpe meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en Get HD PVR, er det mulig å få video fra Get harddisken inn på pcen i samme HD kvalitet. Har en del fotballkamper som jeg har tatt opp i HD og det hadde vært kjekt å sett disse på pcen, det er ikke alltid man har Get HD PVR under armen, med en pc er man mye mer mobil, kan ha fotballkampen på bærbar osv.

Jeg har sett litt rundt på torrentider osv og det ligger veldig mye sport i HD ute på nettet, så det er fullt mulig å få over HD video fra dekoder til pc, men vet ikke hvordan det er med de norske dekoderne.

Noen som har erfaring med dette? Eller har noen guider man kan følge?

Hva er vits med å se ting i HD hvis man ikke kan selv velge hvor og når man skal se det? Jeg skal ikke dele videoene med andre, men skal ha de på pcen til mitt eget bruk.

Håper noen kan hjelpe meg!

I praksis kan du ikke å kopiere noe fra harddisken. Disken kan sikkert kopieres bit for bit men alt innholdet på harddisken ligger der kryptert og krever GET smartkortet når det skal spilles av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...