Erling E. Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Snabben - jeg har hatt mange ulike, og kan langt i fra huske min første (som for lengst er tapt, aner ikke hvorfor). Dalin husker jeg spilte, men også Merlin (typisk, I know). Til og med William Wallace tror jeg at jeg hadde en periode. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 hmm, jeg kjente engang en norsk Merlin.. sikkert en del med samme navn.., men min char på den tiden het "IronGate Smithy" sikkert verdens mest misslykkede Blacksmith, skulle bli Blacksmith, men endte opp som en Swordsman med 90 swords/anatomy/tactics 68 healing og 23dex, fungerte ikke så veldig bra ^^ --- Edit: --- Det var forøvring min første char, navnet kommer fra Baldurs Gate for dem som har spilt det.. byen "Iron Gate" lå ovenfor Baldurs Gate, jeg hadde alltid lyst til og dra til den byen, men siden den bare eksisterte på kartet og du ikke kunne gå dit, så lagde jeg en char med navnet siden det hadde en liten twist av "smithy" : ) Lenke til kommentar
jungl Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 UO er mitt favorittspill. Faktisk det eneste spillet jeg har spilt seriøst i løpet av de 3-4 siste årene. UO=crack Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hehe, hvem chars?: ) UO er blitt totalt ødelagt etter AOS da:( PVP = Item vs Item , Lenke til kommentar
jungl Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg har spilt mest Catskills. Hvis du har spilt der kjenner du kanskje tyven min Grim Fasthand. Har ikke logget på han etter AOS dog :/ Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Kjenner nok ikke til ham nei.. er veldig veldig dårlig med navn, husker nesten ikke engang LOTR resigøren Spilte mest europa, var sammen med "Dr.FeelGood" og "Lightbringer" aka. "Ludvig Evil" Dr.FeelGood var han som var sammen med Morcar om og lage DJ's, dette var først på chessy om jeg ikke tar heelt feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg