TST Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Fem lange år under beltet - Ultima Online nekter å gi seg i den stadig voksende onlinespill-sjangeren. Etter en hel rekke ekspansjonspakker, hvor noen av dem har vært av heller tvilsom kvalitet, ser det ut som Origin og Electronic Arts endelig har gitt ut den klart beste av dem til nå. http://www.gamer.no/omtaler/ultima_online_...age_of_shadows/ Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Kjempe omtale er enig med i at det tar laang tid i og sette seg in i, men det har blitt bedre over tiden, når jeg startet ville du sikkert brukt rundt om 1år for og få ordentlig/god forståelse for Ultima Online, men i dag vil vel et par måneder gjøre vil jeg tro : ) Men jeg begynner og bli lei Ultima Online.. spilt det i 4,5 år.. blir litt lei etter hvert Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Kjempe omtaleer enig med i at det tar laang tid i og sette seg in i, men det har blitt bedre over tiden, når jeg startet ville du sikkert brukt rundt om 1år for og få ordentlig/god forståelse for Ultima Online, men i dag vil vel et par måneder gjøre vil jeg tro : ) Men jeg begynner og bli lei Ultima Online.. spilt det i 4,5 år.. blir litt lei etter hvert spille du hver dag da? bra omtale... mye referanser til sims må jeg si, det stiller ultima online i et dårligere lys for meg Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hehe. Ultima Online ER faktisk svært likt The Sims. Merkelig, ja. Jeg begynte med Ultima Online for første gang i april 1998. Så jeg er veteran :wink: Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Nei, ikke nå lengre, nå er det mer det "sosiale" om det går ann og si slikt om et spill være med venner etc... mine chars er: Snabben gHoST eXploZion Pipo Ak'anon GeNoCiDe sikkert mest kjent for Snabben og GeNoCiDe Snabben var Guildmaster i Ultima Thule i 1,5år.. vil begynne anarchy online nå, venter på mail med mitt User/pass.. sendte dem min CD Serial, håper jeg får det! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Snabben. The Sims ER nettopp sosialt. The Sims er veldig likt Ultima Online, og du må ikke tro det er negativt ment. The Sims har tatt verden med storm, og er det beste i sin sjanger. Ultima Online er ganske "carebear". Hvilket annet spill kan du bygge hus, hogge trær, bygge stoler, bake pizzaer, kjøpe hester og båter, eller kutte kvister av trærne og lage bål av dem? Når det gjelder dette er Ultima Online suverent. Bare synd det er en skadeskutt hjort når det kommer til det tekniske. Du aner ikke hvor mange ganger jeg har drømt om Ultima Onlines gameplay, mikset med Dark Age of Camelots suverende teknikk, og EverQuests suverene innhold. Det hadde blitt the massively multiplayer online role-playing game. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Snabben. The Sims ER nettopp sosialt. The Sims er veldig likt Ultima Online, og du må ikke tro det er negativt ment. The Sims har tatt verden med storm, og er det beste i sin sjanger. Ultima Online er ganske "carebear". Hvilket annet spill kan du bygge hus, hogge trær, bygge stoler, bake pizzaer, kjøpe hester og båter, eller kutte kvister av trærne og lage bål av dem? Når det gjelder dette er Ultima Online suverent. Bare synd det er en skadeskutt hjort når det kommer til det tekniske. Du aner ikke hvor mange ganger jeg har drømt om Ultima Onlines gameplay, mikset med Dark Age of Camelots suverende teknikk, og EverQuests suverene innhold. Det hadde blitt the massively multiplayer online role-playing game. hmm, min reply var egentlig til NoLimit, så ikke din post av en eller annen grunn, ja seff Ultima Online er likt the Sims uten tvil Jeg har drømt om slikt også..[blanding av UO, EQ etc] UO er bare carebear om du velger det, spill i Felucca var PK sammen med "Lightbringer" og "Dr.FeelGood" på europa sharden før, var ikke mye carebêar^^ Trammel derimot.. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Ok, trodde du svarte på min post. Bruk quote er du snill :wink: Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Snabben var Guildmaster i Ultima Thule i 1,5år.. vil begynne anarchy online nå, venter på mail med mitt User/pass.. sendte dem min CD Serial, håper jeg får det! oh, høres mektig ut... Så du er fryktet og respektert i det universet du? :smile: Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Snabben var Guildmaster i Ultima Thule i 1,5år.. vil begynne anarchy online nå, venter på mail med mitt User/pass.. sendte dem min CD Serial, håper jeg får det! oh, høres mektig ut... Så du er fryktet og respektert i det universet du? :smile: hehe neida, jeg er snill som et lam begynner du kan jeg hjelpe deg, Ultima Thule er et "guild" for alle, og mer en det, vi møtes ofte i virkligheten også, tom. så kommer det folk fra Nederland, USA, England etc for og besøke oss "lederene". ----- Til Erling E. Jepp, ble litt feil det der, hehe Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Snabben var Guildmaster i Ultima Thule i 1,5år.. vil begynne anarchy online nå, venter på mail med mitt User/pass.. sendte dem min CD Serial, håper jeg får det! oh, høres mektig ut... Så du er fryktet og respektert i det universet du? :smile: vi møtes ofte i virkligheten også, tom. så kommer det folk fra Nederland, USA, England etc for og besøke oss "lederene". hvor befinner dere lederne seg da? Lenke til kommentar
^Chap^ Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Ultima Online VAR bra..... de første åra etter at det kom ut.... nå er det blitt veldig "Carebear".... Logget akkurat inn accounten min for å se hvor gammel den er... var fatktisk 57 mnd ... de siste åra har jeg kunn spillt pga UO har ett veldig bra PvP system... MEN etter endel patcher som de har kommet med som de ikke har hatt PvP i baktankene i det heletatt har denne delen av spillet nesten forsvunnet helt.... spesielt etter at AoS kom for ca 2 mnd siden...det er kun få spillere igjenn av det engang store PvP miljøet... ihvertfall på Europa. for de som begynner på uo nå vil nok bli litt skuffet over grafikken, selv uo3d, men det er gameplayet som gjør dette spillet bra... men det er ikke noe for modem-folk, etter AoS kom så har det blitt veldig laggete... bruker ikke modem selv, så jeg har ikke merket noe til det egentlig, bare hørt andre klage er vel på randen til å slutte selv, har for øyeblikket 3 accounter aktive, men ingen har blitt spillt på et par mnd.... ikke no morro uten PvP, og det lille som er igjenn av PvP er et ubalansert system. AoS systemet inneholder MANGE buger som har ødelagt spillet endel, disse kunne vært fixet hvis de bare hadde testa det litt mer før de la det ut for salg. psycho/Chaptic // Europa/Atlantic out hei snabben Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Snabben var Guildmaster i Ultima Thule i 1,5år.. vil begynne anarchy online nå, venter på mail med mitt User/pass.. sendte dem min CD Serial, håper jeg får det! oh, høres mektig ut... Så du er fryktet og respektert i det universet du? :smile: vi møtes ofte i virkligheten også, tom. så kommer det folk fra Nederland, USA, England etc for og besøke oss "lederene". hvor befinner dere lederne seg da? hmm "HQ" er vel på Notodden i Telemark der vi møtes som regel, men er spredt rundt om i norge.. noen av folkene er: Dr.FeelGood Mondane Money Maker Mark Mannion (England) Maverick og mange flere:) Mondane er vel den mest kjent.. --- Sant som du sier Chaptic, PVP systemet er blitt dårlig:/ det var suverent før.. nå er det items som tells mest og ikke skill og der kan du bare ekskludere meg med mine penger, hehe Er selv 55 måneder gammel i spillet.. *gjesp trøtt* Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 PvP-systemet var på noen måter bedre før. Jeg liker ikke oppdelingen til Feluccia og Trammel. Å ha to helt like verdener på samme serverer synes jeg er fullstendig idiotisk. Du splitter befolkningen, og det virker så grusomt urealistisk. Jeg liker egentlig ikke fri PvP, men før var det i hvertfall en bedre mening bak det hele, og mer konsentrert befolkning. Hvorfor måtte du gjøre det på denne idiotiske måten? Hvorfor kunne de ikke bare legge inn en PvP-switch slik som alle andre spill i sjangeren? Altså, at du velger om du vil ta del i "festlighetene" eller ikke. Vil du ikke, kan du selv ikke angripe andre, eller bli angrepet. Men hva vet vel jeg. Jeg er jo bare en gamer. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 PvP-systemet var på noen måter bedre før. Jeg liker ikke oppdelingen til Feluccia og Trammel. Å ha to helt like verdener på samme serverer synes jeg er fullstendig idiotisk. Du splitter befolkningen, og det virker så grusomt urealistisk. Jeg liker egentlig ikke fri PvP, men før var det i hvertfall en bedre mening bak det hele, og mer konsentrert befolkning. Hvorfor måtte du gjøre det på denne idiotiske måten? Hvorfor kunne de ikke bare legge inn en PvP-switch slik som alle andre spill i sjangeren? Altså, at du velger om du vil ta del i "festlighetene" eller ikke. Vil du ikke, kan du selv ikke angripe andre, eller bli angrepet. Men hva vet vel jeg. Jeg er jo bare en gamer. Jepp, en perma-switch for PVP eller ikke PVP ville vært bra, men da har vi problemet at vi ikke kan PK'e workers.. hvem worker ville vel velge PVP switch.. men kunne jo gjøre det på den måten at Non-PVP Switch workers ikke kunne selge til PVP Switch folk... hvem vet.. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hm min UO konto er omkring 60mnd gammel nuh. Har den enda, selv om jeg ikke spiller så mye lenger hehe.. Er moro å bare kunne logge seg på en gang i blant og se om man støter på noen kjentfolk. Og spillet er fortsatt alle de andre MMOG/MMORPG-spillene overlegent hva gameplay/dybde angår. Og holdt forresten på å melde meg inn i Ultima Thule en gang, snakket i allefall litt med Mondane/Roffen om det - men ble aldri noe av det Hmm Mine figurer: Grim Xuri - Ex-Rogue, Brigand, Highwayman - og nå avdanka veteran-warrior. Gadus Morhua - Gentleman rogue Don Diego - all-round fighter som kan bruke de fleste våpen plus et par andre low-level charactere. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hm min UO konto er omkring 60mnd gammel nuh. Har den enda, selv om jeg ikke spiller så mye lenger hehe.. Er moro å bare kunne logge seg på en gang i blant og se om man støter på noen kjentfolk. Og spillet er fortsatt alle de andre MMOG/MMORPG-spillene overlegent hva gameplay/dybde angår. Og holdt forresten på å melde meg inn i Ultima Thule en gang, snakket i allefall litt med Mondane/Roffen om det - men ble aldri noe av det Hmm Mine figurer: Grim Xuri - Ex-Rogue, Brigand, Highwayman - og nå avdanka veteran-warrior. Gadus Morhua - Gentleman rogue Don Diego - all-round fighter som kan bruke de fleste våpen plus et par andre low-level charactere. hehe:) Brigand ringer en bell, men vet ikke hvor... Roffen er irl nicket til Mondane så det stemmer nok:) Foresten er kontoen min 56 måneder:) Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 hehe:) Brigand ringer en bell, men vet ikke hvor... Roffen er irl nicket til Mondane så det stemmer nok:) Foresten er kontoen min 56 måneder:) Vel - har for det meste holdt til i Deepwater. Der huset mitt står også heh. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Min er rett i overkant av 60 måneder gammel. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 hehe:) Brigand ringer en bell, men vet ikke hvor... Roffen er irl nicket til Mondane så det stemmer nok:) Foresten er kontoen min 56 måneder:) Vel - har for det meste holdt til i Deepwater. Der huset mitt står også heh. oii sann:) mitt favoritt PK sted i gammle dager *ser uskyldig ut* Men nå er jo PVP så godt som dødt så ----- Erling E. : hvem chars har du/har du hatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg