united24 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 er gadgetcircle.com en sikker side??+ en htc touch hd kostet 543 dollar der og det er: 543 U.S. dollars = 3 603.78298 Norwegian kroner er dette en sikker side å kjøpe fra eller er det bare scam? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 er gadgetcircle.com en sikker side??+ en htc touch hd kostet 543 dollar der og det er: 543 U.S. dollars = 3 603.78298 Norwegian kroner er dette en sikker side å kjøpe fra eller er det bare scam? Ingen anelse, men googlet litt, og fant denne: http://answers.yahoo.com/question/index?qi...28094852AAeqnF9 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ligg unna, eneste betalingsmetode de tilbyr er; "Bank To Bank Transfers - This is the only available payment method for the first order." Har opprettet en fake konto hos dem og lagt inn bestilling av litt varer, betalingsmetoden de tilbyr betyr at pengene dine er forsvunnet enten du får varene eller ei! Lenke til kommentar
united24 Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 ok takk for svar. ser denne siden ut som sikker: http://www.selectgsm.com/htc-touch-hd-t828...-pr-16811.html?? den har google check out. betyr det at det er en sikker side?? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Bruk www.importgsm.com istedet, om du ønsker å bestille fra utlandet og betale i USD. Jeg har brukt dem ved flere anledninger og det har gått strålende. Det er en egen tråd for bestilling av N95 8GB fra den siden hvor det står mye nyttig informasjon om hele prosessen fra start til slutt. Lenke til kommentar
united24 Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Bruk www.importgsm.com istedet, om du ønsker å bestille fra utlandet og betale i USD. Jeg har brukt dem ved flere anledninger og det har gått strålende. Det er en egen tråd for bestilling av N95 8GB fra den siden hvor det står mye nyttig informasjon om hele prosessen fra start til slutt. måtte du betale toll?? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Den første gangen spurte jeg om de kunne merke den som "gift", noe de gjorde. Da slapp jeg toll. Den andre gangen ble ikke dette gjort selv om jeg ba om det, og da måtte jeg følgelig betale toll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå