kjelle392 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Hei! Fikk den gløgge (?) ideen å benytte EOS Utility til å merke kameraet (og bildene) med navnet mitt i dag, og visste at EOS Utility kan gjøre dette. Etter å ha fikla inn programvaren (utrolig hvor dumt det må være at Canon ikke kan tilby fullversjonen av programvaren sin til nedlastning, men at man må ta til takke med en upgrade evt. fikle i registry for å få installert det), fikk jeg da starta EOS Utility. MEN; På startmenyen til programmet får jeg kun tilgang til "Monitor Folder" - og ikke det valget jeg faktisk skal bruke, nemlig "Camera settings/Remote shooting". Ingen andre enn det først nevnte alternativet kan velges. Noen som vet hvorfor? Endret 9. april 2009 av kjelle392 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Antaglig fordi du benytter en upgrade og ikke en fullversjon. Upgrade behøver ikke inneholde alle programelementene (har bare de som er endret). EDIT: Fulgte det ikke med noe på en CD sammen med kameraet? Endret 9. april 2009 av PerB Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Så vidt jeg vet, så er Canon oppdateringene fulversjon. Jg mistenker heller at kamera er feil satt opp. F.eks. USB modus. Tom Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Så vidt jeg vet, så er Canon oppdateringene fulversjon. Jg mistenker heller at kamera er feil satt opp. F.eks. USB modus. Tom Godt tips, men det er allerede sjekka uten "hell". Den står på "PC-kobling". Lenke til kommentar
heljik Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 1. canon tilbyr fullversjoner på internett. 2. høres ut som om du ikke har koplet til kameraet ditt riktig. Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Det viste seg å være et virus som laget krøll. Takker imidlertid for alle gode forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå