Tallahdo Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Test nylig den nye tjenesten iCloud, som fungerer på mange måter som et online os. ganske så stilig kosept, dog det trenger en del forbedringer. Er det noen flere her som har brukt eller bruker det? Har problemer med å sette opp mailen min.. har både en @gmail.com og en @live.com mail men får ingen av de til å funke. setter pris på hjelp, og opopfordrer alle som leser dette til å prøve tjenesten. www.icloud.com Takk Lenke til kommentar
Moltemyhr Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg måtte teste icloud og fant ut at det kan være brukanes når man har flere pc'er eller reiser mye. En plass å ha filene sine. Det er vel fortsatt i en beta fase, så det blir nok bedre etterhvert. Jeg har heller ikke fått til å sette opp mail desverre, så kan ikke hjelpe deg der. Fikk ikke til å legge inn msn i messenger engang. Ellers håper jeg de kan få til en office pakke etterhvert. I allefall skal jeg følge nøye med. Lenke til kommentar
dypen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg har også registrert meg for en titt her! Noen flere som har testet eller bruker denne tjenesten som har synspunkter med meninger ? Hva er minus med tjenesten ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå